Gjest mij Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 ..er umulige å lese. Hvertfall hos meg, vinduene der innleggene ligger er sammentrøkt slik at det er ca en cm å lese på... litt slitsomt å scrolle for hver linje. Kan dere gjøre noe med dette, eller har det med min nettleser å gjøre? 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Hvilken nettleser har du da? Hos meg er det ikke sånn, jeg bruker IE, 0 Siter
Gjest mij Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Hvilken nettleser har du da? Hos meg er det ikke sånn, jeg bruker IE, Har også IE... 0 Siter
Gjest Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Det er sånn hos meg også, men ikke hver gang. Jeg bruker også IE. 0 Siter
amber sun Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Det har jeg spurt webbis om før. Du bare trykker på oppdater-knappen, så skal det se vanlig ut igjen. Det virker bra hos meg da. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Det har jeg spurt webbis om før. Du bare trykker på oppdater-knappen, så skal det se vanlig ut igjen. Det virker bra hos meg da. ah - takk for tips, det skal jeg prøve! Fått hunden ennå, da? :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 ah - takk for tips, det skal jeg prøve! Fått hunden ennå, da? :-) Har ikke fått hunden ennå, må nok vente til etter ferien vår i november. MEN jeg har bestilt den! Så ut i november skal valpen være leveringsklar, og vi gleder oss til det! :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.