Gå til innhold

Hvor er de som var her før?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mørke striper

Du er sikkert ikke den eneste som har registrert deg på nytt og tatt et annet nick i bruk.

Vi har ikke registrert noen vesentlige endringer mht brukeratferd, men ikke alle velger å benytte dol i fellesferien.

Jeg har vært registrert med dette nicket hele sommeren. Har det noe å si at jeg har vært her for en stund tilbake?

Annonse

Gjest samkver

Du er sikkert ikke den eneste som har registrert deg på nytt og tatt et annet nick i bruk.

Vi har ikke registrert noen vesentlige endringer mht brukeratferd, men ikke alle velger å benytte dol i fellesferien.

Hvordan vet dere at noen har registrert seg på nytt? Mener å ha lest at det ikke går an. Synes det er ubehagelig hvis dere følger med på den måten.

Gjest Leif is Leif

Hvordan vet dere at noen har registrert seg på nytt? Mener å ha lest at det ikke går an. Synes det er ubehagelig hvis dere følger med på den måten.

De tror de kan se det på IP-adressen. Den vil som oftest i våre dager være den samme selv om du registrerer deg på nytt, om du ikke har mulighet til å bytte den også.

De som har innsikt, vil være helt umulig å spore hvis de vil, men ikke vanlige "sauer".

Annonse

Gjest samkver

tja, jeg går ikke ut offentlig med det da uansett

Synes du det er riktig å antyde at noen har vært her før under andre nick? I mitt tilfelle så ønsker jeg å være anonym og jeg synes ikke noe om webmasters kommentar. H*n har før forsikret dolere om at de ikke vet noe om nye registreringer, og kommer likevel med slike kommentarer. Da blir jeg usikker.

Synes du det er riktig å antyde at noen har vært her før under andre nick? I mitt tilfelle så ønsker jeg å være anonym og jeg synes ikke noe om webmasters kommentar. H*n har før forsikret dolere om at de ikke vet noe om nye registreringer, og kommer likevel med slike kommentarer. Da blir jeg usikker.

Du er skremmende lett å kjenne igjen på skrivemåten.

Wake up and smell the coffee.

Herregud.

Det er nesten så en kunne tro du hadde en stor glede av å oute deg selv. Skjønner du ikke at jo mer du marer om det jo enklere er det for de fleste å kjenne deg igjen.

Du spør og jeg svarer. Da kan du ikke reagere fordi du synes svaret mitt er feil. Jeg kan ikke gi deg det svaret du ønsker så lenge det ikke er sant.

Jeg synes skrivemåten til folk er avslørende, ergo kjenner jeg igjen de som skriver. Jeg kan ikke nekte for det selv om du mener at jeg ikke burde. Jeg gidder ikke å ljuge her inne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...