Gå til innhold

Sprute sperm i rompa - sykt eller OK?


Gjest En helt vanlig gutt

Anbefalte innlegg

Gjest En helt vanlig gutt

Til alle jenter og gutter.

Jeg er litt redd av og til for jeg lurer på om jeg er helt unormal og pervers på grunn av alle de rare tingene jeg liker å gjøre.

Noe jeg spesielt godt liker og som tenner meg noe enormt er å først knulle dama i rompa bakfta. Jeg liker å ta ut penis av og til og se hvor stort rompehullet blir når jeg tar den ut. Deretter ber jeg dama forsøke å fise kraftig - noe hun som regel klarer å gjøre flere ganger på rad i denne stillingen. Jeg tenner helt utrolig når hun fiser med rompehullet vidt åpent. Så knuller jeg henne igjen - ber henne fise kraftig igjen. Etterhvert klarer jeg ikke å holde igjen lenger - og spruter henne rett inn i det åpne rompehullet. Til slutt fiser hun ut alt spermen!

Er jeg helt totalt syk og må legges inn - eller er det OK at man kan ha litt merkelige fantasier?

Jeg ønsker å få svar på om dere jenter synes dette er greit og om dere tenner på slikt.

Hva sier gutta?

Jeg hadde satt stor pris på noen seriøse svar fra begge kjønn.

På forhånd tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ærlig svar: Sykt.

At du har fått med dama di på dette er en gåte i seg selv. Analsex, greit nok, men det har også sin grense. Før jeg leste innlegget vurderte jeg å lage litt mat, nå har jeg ombestemt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ, seriøst svar på dette. Enten er du splitter pine gal, eller så bare tøyser du !

Er det virkelig tilfelle håper jeg dama di har en real magesjau neste gang og at du får møkka rett i fleisen. Fy fanken nå ble jeg kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til deg du "helt vanlige gutt"(??)

Det er sikkert greit å ha analsex og sprute litt, men den fisinga tok knekken på meg her!! Det blir bare for komisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg tror ikke du er gærn og moden for et sinnssykehus, men du har litt spesielle preferanser, det må jeg jo si.

Jeg vil tro at de færreste jenter blir seksuelt stimulert av det scenariet du skildrer. Så her har vi nok å gjøre med ditt høyst personlige og individuelle tenningsmønster.

Hvorfor du har utviklet et slikt repertoare er vanskelig å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså - etter å ha lest igjennom alle svarene - så må jeg bare si:

Det er SÅ MANGE USERIØSE, BEDREVITENDE mennesker her på dette forumet. Sitter på den EVIGE SANNHETEN. Full av FORDOMMER!

Jeg ble rett og slett kvalm av svarene du fikk - men ikke av ditt innlegg.

Jeg for min del ble kåt av det du skriver, og synes du skal stå på. Hvis hun er med på det!

Det var morsomt skrevet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øh... Akkurat dette med å sprute sperm i rompa, kan jeg ikke akkurat si noe på, ettersom jeg synes analsex er ok... men personlig har jeg litt problemer med å finne promp særlig opphissende..

Hadde kjæresten min bydd på illeluktende gass med komiske lyder under sex'en, eller bedt MEG servere noe sånt, tror jeg jeg hadde krepert!

Men.. bare for å ha sagt det.. "fise"-sex er ikke såååå uvanlig. Jeg har faktisk en kamerat som hadde en one-night med en jente som først slapp en høylydt bønne midt under sex'en..noe kameraten min prøvde å overse som et uhell. Dama tok da dette som et klarsignal til å slippe flere, og slo til midt i en 69. Da kameraten min ikke hadde helt de samme preferansene som deg, endte det med at han kastet på seg klærne og løp på dør...

Jeg har forresten en liten videosnutt av denne typen sex...hvis du skulle være interessert.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh... Akkurat dette med å sprute sperm i rompa, kan jeg ikke akkurat si noe på, ettersom jeg synes analsex er ok... men personlig har jeg litt problemer med å finne promp særlig opphissende..

Hadde kjæresten min bydd på illeluktende gass med komiske lyder under sex'en, eller bedt MEG servere noe sånt, tror jeg jeg hadde krepert!

Men.. bare for å ha sagt det.. "fise"-sex er ikke såååå uvanlig. Jeg har faktisk en kamerat som hadde en one-night med en jente som først slapp en høylydt bønne midt under sex'en..noe kameraten min prøvde å overse som et uhell. Dama tok da dette som et klarsignal til å slippe flere, og slo til midt i en 69. Da kameraten min ikke hadde helt de samme preferansene som deg, endte det med at han kastet på seg klærne og løp på dør...

Jeg har forresten en liten videosnutt av denne typen sex...hvis du skulle være interessert.. :)

En mann i godt voksen alder, hadde ikke noe erfaring med det seksuelle, så han fant ut at han fikk prøve seg med en "løs fugl" første gangen.

Damen spurte hvordan han ville ha det, men han lot henne velge fordi han ikke kunne så mye.

"Ok", sa damen, "da tar vi 69'n". Det skjønte ikke mannen noe mere av, men tenkte at det var da like greit som noe annet.....

De satte i gang og underveis fikk damen fryktelig vondt i magen og slapp en skikkelig "stinker".

"Ops, gikk det bra med deg?", spurte hun, - "joa", han kunne ikke klage...

De fortsatte, hun ble ikke noe bedre i magen,- og slapp en til.

"Uff da! Går det bra?", spurte hun videre.

"Joa", svarte mannen, "men jeg tror ikke jeg klarer 67 sånn til!"

:-))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann i godt voksen alder, hadde ikke noe erfaring med det seksuelle, så han fant ut at han fikk prøve seg med en "løs fugl" første gangen.

Damen spurte hvordan han ville ha det, men han lot henne velge fordi han ikke kunne så mye.

"Ok", sa damen, "da tar vi 69'n". Det skjønte ikke mannen noe mere av, men tenkte at det var da like greit som noe annet.....

De satte i gang og underveis fikk damen fryktelig vondt i magen og slapp en skikkelig "stinker".

"Ops, gikk det bra med deg?", spurte hun, - "joa", han kunne ikke klage...

De fortsatte, hun ble ikke noe bedre i magen,- og slapp en til.

"Uff da! Går det bra?", spurte hun videre.

"Joa", svarte mannen, "men jeg tror ikke jeg klarer 67 sånn til!"

:-))))))

Du flisa, du flisa:-)

Du ER bare rå *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså - etter å ha lest igjennom alle svarene - så må jeg bare si:

Det er SÅ MANGE USERIØSE, BEDREVITENDE mennesker her på dette forumet. Sitter på den EVIGE SANNHETEN. Full av FORDOMMER!

Jeg ble rett og slett kvalm av svarene du fikk - men ikke av ditt innlegg.

Jeg for min del ble kåt av det du skriver, og synes du skal stå på. Hvis hun er med på det!

Det var morsomt skrevet!

Må bare hive meg med her og være enig med WetSex. At mennesker skal være så dømmende overfor ting de selv ikke gjør og liker kan jeg ikke forstå!

Liker selv det du skriver om store rompehull. Det med fis blir nok ikke min ting, men til dere som liker det,HAVE FUN!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du er gærn og moden for et sinnssykehus, men du har litt spesielle preferanser, det må jeg jo si.

Jeg vil tro at de færreste jenter blir seksuelt stimulert av det scenariet du skildrer. Så her har vi nok å gjøre med ditt høyst personlige og individuelle tenningsmønster.

Hvorfor du har utviklet et slikt repertoare er vanskelig å si.

Dette er sykt, selv om du pakker det inn aldri så pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er helt normalt!

Jeg tror nok de fleste under her har opplevd tilsvarende, og tenner på det.. De bare nekter for det...

Eller kanskje du rett og slett er litt små-psyk?

Men jeg er enig med Berthild, du kvalifiserer ikke for sinnsykehus riktig enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er helt normalt!

Jeg tror nok de fleste under her har opplevd tilsvarende, og tenner på det.. De bare nekter for det...

Eller kanskje du rett og slett er litt små-psyk?

Men jeg er enig med Berthild, du kvalifiserer ikke for sinnsykehus riktig enda...

Er du seriøs nå? *flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...