Gå til innhold

Sprute sperm i rompa - sykt eller OK?


Gjest En helt vanlig gutt

Anbefalte innlegg

Gjest arthurlarsen

Ja, dette var nett som meg dette. Eg tenner på akkurat dei same tingene som deg. Sei meg: Er du minn forsvunne tvillingbror?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hadde vært en skikkelig "turn off" for meg! Du ga meg ihvertfall en skikkelig latter, er du seriøs? *LOL*

Men du er sikkert ikke klar for noen klinikk, som sagt smaken er som baken: Delt! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli tatt bakfra i rompa er Ok det, også at han spruter i meg, men akkurat det med å fise det ut, gjør jeg på badet for meg selv etterpå. Men det er mange som liker det du/dere gjør, bare se på alle bildene/filmene du finner på nett, så ser du akkurat det. Og det synes jeg høres/ser grisete ut. Men sykt!? njæææ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du seriøs nå? *flire*

Hehe nei ikke spesielt :)

Synes egentlig ikke at headingen her stemte helt, det er etter min mening ikke det å sprute sperm i rumpa på noen som var det essensielle i det innlegget her...

Nei det får være grenser iforhold til galskap..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare hive meg med her og være enig med WetSex. At mennesker skal være så dømmende overfor ting de selv ikke gjør og liker kan jeg ikke forstå!

Liker selv det du skriver om store rompehull. Det med fis blir nok ikke min ting, men til dere som liker det,HAVE FUN!!!

Hei Sin! :)

Jeg er iogforseg enig med deg i at folk kanskje er ganske fordømmende ovenfor ting de ikke liker selv...

Men nå er det jo engang slik at "en helt vanlig gutt" faktisk SPØR om andres mening. Og den får han...

Samtidig tror jeg også at det kanskje ligger mer overraskelse og forbauselse, enn fordømmelse, bak svarene.. Når folk aldri har vært borte i noe slikt før, er det ofte vanskelig å vite helt om man skal le eller holde seg alvorlig.

"En helt vanlig gutt" fikk iallefall det han spurte om.. andres ærlige mening..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ledd utrolig godt, også da jeg leste innleggene under her på hva folk svarer.

Nei, du, fortell gjerne hva annet du tenner på, for det her var gøy, men uansett synes jeg du og kjæresten din skal drive på sålenge dere har det bra med hverandre og liker det dere driver med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selve akten er det ikke noe galt med syns jeg, MEN slippe en fis??

Spurte min mann om hva han hadde gjort om jeg hadde "sluppet en" under akten, og han svarte det at; Det går ann å ha "uhell" men hadde jeg gjort noe slikt med vilje under slike forrhold som du forteller, så hadde nok "veslekaren" skrumpet inn og nektet å gjøre sin eier fornøyd den kvelden/dagen!

En smilende hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gøyalt

Øh... Akkurat dette med å sprute sperm i rompa, kan jeg ikke akkurat si noe på, ettersom jeg synes analsex er ok... men personlig har jeg litt problemer med å finne promp særlig opphissende..

Hadde kjæresten min bydd på illeluktende gass med komiske lyder under sex'en, eller bedt MEG servere noe sånt, tror jeg jeg hadde krepert!

Men.. bare for å ha sagt det.. "fise"-sex er ikke såååå uvanlig. Jeg har faktisk en kamerat som hadde en one-night med en jente som først slapp en høylydt bønne midt under sex'en..noe kameraten min prøvde å overse som et uhell. Dama tok da dette som et klarsignal til å slippe flere, og slo til midt i en 69. Da kameraten min ikke hadde helt de samme preferansene som deg, endte det med at han kastet på seg klærne og løp på dør...

Jeg har forresten en liten videosnutt av denne typen sex...hvis du skulle være interessert.. :)

Jeg vil gjerne ha en titt på denne filmsnutten. MEN det er vel ikke lov å legge ut linker til slikt her? Hvordan få sett dette da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sin! :)

Jeg er iogforseg enig med deg i at folk kanskje er ganske fordømmende ovenfor ting de ikke liker selv...

Men nå er det jo engang slik at "en helt vanlig gutt" faktisk SPØR om andres mening. Og den får han...

Samtidig tror jeg også at det kanskje ligger mer overraskelse og forbauselse, enn fordømmelse, bak svarene.. Når folk aldri har vært borte i noe slikt før, er det ofte vanskelig å vite helt om man skal le eller holde seg alvorlig.

"En helt vanlig gutt" fikk iallefall det han spurte om.. andres ærlige mening..:)

Uttrykkene minner mer om fordømmelse enn forbauselse for meg.

Han som skriver innlegget ønsker neppe å hudflettes fordi han har litt spsielle men helt ufarlige preferanser. Ærlige svar er fint, men hva med å vise moderasjon..En skriver bl.a at hun/han blir kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...