Gå til innhold

Kan en bli for glad i noen?

Anbefalte innlegg

Gjest chnappsi-jenta

Jeg har i mange år prøvd i mange år å komme over en person som hjalp meg og viste all den omsorg jeg trengte som verst i mine syke dager.

Har lyst å glemme han helt, men selv om jeg bare har sett han 2 ganger hittil i år kjenner jeg ofte et smertefullt sug og smerte av savn. Det er tryggheten og omsorgen hans jeg savner.

Grunnen til at jeg prøver å komme over denne personen er fordi det endte med at forholdet ble for intimt for å si det slik. Jeg blir veldig opprørt i mange dager etter at han har vært her på besøk.

Utrolig frustrerende at jeg ikke greier å komme over denne personen. Hva skal jeg gjør?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/193086-kan-en-bli-for-glad-i-noen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...