Gå til innhold

Anbefalte innlegg

heisann

jeg lurte på om du kan svare meg på mitt spørsmål. jeg har nå hatt merkelig utflod i halvannen uke, og lurer på hva det er. for å gå inn i detaljer, er utfloden brun, nesten litt rød, og tynntflytende. av og til kan det komme noe som ligner på koagulert blod, men fortsatt den brune fargen. jeg klør ikke, jeg svir ikke når jeg tisser, og jeg har drukket surt, og spist vanvittig mye yoghurt. hva kan det være?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/193346-utflod-uten-kl%C3%B8e/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LucySky

jeg har gått på microgynon i over ett år. har gått på annen hormonell prevensjon i fire og et halvt år.

Du blør jo, da, selv om det er lite.

Yoghurt og slikt hjelper vel ikke mot det.

Når utfloden er brunlig, er det blod, bare så lite av det at det ser brunt ut.

Det er mange ting som kan få en til å blø, blant annet tull med hormonene. Gå til legen, du.

Du blør jo, da, selv om det er lite.

Yoghurt og slikt hjelper vel ikke mot det.

Når utfloden er brunlig, er det blod, bare så lite av det at det ser brunt ut.

Det er mange ting som kan få en til å blø, blant annet tull med hormonene. Gå til legen, du.

å? jeg tenkte å spise og drikke surt for å syrne miljøet mitt ;) i tilfelle det var sopp eller noe. det kan jo godt være blod, ja.

måtte bare betale en hundrings her før jeg går til legen. det er litt ekkelt å gå til legen for en sånn ting liksom...

takk for svar! :)

hadde samme problem, og gikk til slutt til gyn. selv hvor ekkelt jeg følte at det var..men det ble da påvist chlamydia.. så råder deg til å gå å sjekke deg så fort som mulig.. en vet jo ikke hvor lenge chlamydiaen har vært tilstede..

bare sånn for å kanskje fastslå et mulig svar på ditt problem.. good luck:)

Annonse

hadde samme problem, og gikk til slutt til gyn. selv hvor ekkelt jeg følte at det var..men det ble da påvist chlamydia.. så råder deg til å gå å sjekke deg så fort som mulig.. en vet jo ikke hvor lenge chlamydiaen har vært tilstede..

bare sånn for å kanskje fastslå et mulig svar på ditt problem.. good luck:)

ty ;)

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Utflod stammer vanligvis fra livmoren(som ved mens)eller fra skjeden. Noen ganger er det tegn på en betennelse, andre ganger kan det være en blødningsforstyrrelse. Uansett vil en enkel undersøkelse hos lege kunne gi et nærmere svar og det kan være lurt å ta med en urinprøve i tillegg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...