Ulla Adelein Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hei, vær så snill å hjelp meg.. ! jeg er 13 år.. Og er ca 1,50.. Og jeg fikk mensen da jeg var nesten 10 år.. dt er veldig plagsomt for meg.. Alle i klassen min og i miljøet mitt er sånn nesten 1,70 snart... Jeg har pupper og sånn større enn andre.. Derfor passer dt ikke med at jeg har masse former og er lav som en 11 åring.. Jg begynner på Ungdomskolen nå.. Og jg tror jg vil bli mobbet over dt.. For jg har fått masse komentarer av andre når dt gjelder høyden min.. Moren min er selv ikke så veldig høy. Hun er 1,59.. Pappa er 1,65.. Og moren min dro med meg til legen da jeg var 2 år.. Og da regnet han legen at jeg ville bli 1,68! Dt var moren min gla for at jg ikke ville bli like lav som henne eller faren min.. men jeg er bare neeesten 1,50..! Og jg har vært i puberteten i 3 og et halvt år.. Jg føler meg veldig utenfor.. Og jg vil ikke leve så liten.. Er dt noe som helst som kan gjøres noe behandling for og bli høyere?? Vær så snill hjelp meg..! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193437-kortvokst-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.