Slasher68 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hei! Jeg er en mann på 37 år som har hatt depresjon siden jeg var 17-18 år. Det tok lang tid før jeg fikk en diagnose og nå er jeg uføretrygdet. Jeg har forsøkt forskjellige anti-depressive medisiner men ingen virker. For noen uker siden ble jeg "hyper", ikke sånn skikkelig men det raste i hodet mitt og massevis av ideer som skulle utføres på en gang. Det ble ingen søvn på tre netter. Deretter roet det seg og så kom det en ny sånn "bobledag" som jeg kaller det. Nå er livet greit nok, det blir antakelig ikke bedre heller sier legen. Jeg er ikke alltid langt nede men jeg kan ikke huske at det noen gang har vært bra heller. Det er altså tungt og så går det langt ned i kjelleren og da sover jeg for når jeg våkner er det som regel litt bedre. Formiddagen går stort sett greit og kveldene er de tyngste. Men foreldrene mine mener altså at det burde gjøres mer for å hjelpe meg, de mener andre med depresjon har fått hjelp men de andre har jo ikke vært kroniske eller langvarige. Jeg kjenner meg igjen på de fleste depresjonssymptomene men det står ingenting om når den blir langvarig. Har noen peiling? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193448-langvarig-depresjon-dystymi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.