Misstiq Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Jeg drømmer ofte at jeg har seksuelt samkvem med min far. Er det normalt? Hva betyr det? Jeg er nesten 100% sikker på at jeg ikke er blitt misbrukt, men faren min pleide å slenge bemerkninger om pupper og liknende da jeg vokste opp. Og jeg utviklet anoreksi. Er det noen sammenheng? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Normalt/unormalt kan i det minste ha to betydninger: 1. Normalt vs sykt 2. Normalt i betydningen vanlig vs uvanlig. Drømmeinnholdet er i hvert fall ikke sykt. Jeg tror heller ikke det er spesielt uvanlig. Men det er uvanlig å fortelle om det fordi det er ganske tabu-belagt. Jeg er ikke blant de som tror at alle drømmer "betyr" noe. Drømmer er det en tenker på når en sover. 0 Siter
meira Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Jeg vil tro at dise marerittene kan skyldes abstinenser(rusforum) Det er svært vanlig og få i en slik fase. Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.