Gå til innhold

Til NHD/ALLE - Hurra,endelig!!!

Anbefalte innlegg

firebird1365380441

I dag ble jeg glad!

Endelig har vi(i prosjektet mitt) fått svar fra rideskolen hvor jeg skal ha arbeidstrening/arbeidsutprøvning.

Jeg har alltid har lyst til å jobbe med det som betydde mest for meg under oppveksten,ungdomsåra osv(bortsett fra røde kors,da).Og nå får jeg muligheten til det!

Bare en dag i uka fra begynnelsen av,men hvis det går bra(og det tror jeg det gjør - startet med hester da jeg var 10 år og fram til jeg var 26 år)kan jeg utvide engasjementet.

Drømmen om å få jobbe på heltid med hester er fortsatt der - jeg tror jeg kommer dit -om en stund.

Må bare på livsviljen og hue i riktig rettning først.

Men, jeg kan ikke huske at jeg en eneste gang,samme hvor jævlig hadde det,skulket unna en eneste vakt i stallen...Det betydde virkelig noe for meg å jobbe der - ulønnet riktignok,men vi fikk benytte hestene fritt til ridning md instruktør,kurs og konkurranser.

Psyken min sa at det er mulig at jeg kan få komme over på yrkesrettet attføring,hvis dette går bra.

ER SÅ GLAD!!!Hadde nesten gitt opp håpet og har flere ganger tenkt at - ok,der ble jeg også avvist, jeg er ikke bra nok,ikke flink nok osv.

Men beskjeden i dag viste jo at det jeg hadde nesten begynt å tro på,ikke stemmer.

HURRA!JEG ER SÅ GLAD!

Mvh hestejenta

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/193508-til-nhdalle-hurraendelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...