Gå til innhold

Vond lukt kjøkken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg ser nicket ditt så tenker jeg på MrMuscle og Julius! He he.. :D

(Tror du har sagt godord om MrMuscle før her på dol ;)

Har jeg? Kan godt hende. Har sagt mye rart her inne jeg. :o)

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• Kizza1365380506

6

• org

2

• ikke fast nick

1

ikke fast nick
Skrevet

Har du tømt og renset vannlåsen? Det kan legge seg mye dritt både der og i rørene fra utslagsvasken.

Et annet forslag er at en reke har blitt liggende ett eller annet sted, kilt seg nedi mellom noe. Et "populært" pek å gjøre mot noen, er å legge ei reke inni gardinstanga. Det lukter som bare f...! :-)

Gjest lei av dårlig lukt
Skrevet

Har du tømt og renset vannlåsen? Det kan legge seg mye dritt både der og i rørene fra utslagsvasken.

Et annet forslag er at en reke har blitt liggende ett eller annet sted, kilt seg nedi mellom noe. Et "populært" pek å gjøre mot noen, er å legge ei reke inni gardinstanga. Det lukter som bare f...! :-)

Har tømt vannlåsen. Vi hr aldri hatt reker her, så jeg tror ikke det er reke i kåken

fruen fra havet
Skrevet

Skru ned 17 meter skap oppe og nede tilfelle det er en mus bak der når jeg bor i murblokk?

Sett på varme så tørker "liket" inn etter noen få dager! I gamle hus opplever vi dette stadig, særlig om vinteren. Vi kan ikke akkurat rive ned veggene, heller, men må leve med lukt i noen dager.......

Gjest Hildegard B.
Skrevet

Lukta var her for to dager siden, forsvant, kom tilbake nå i kveld. Har vært hjemme hele tiden. Hadde ikke en død mus luktet hele tiden? Og hva gjør jeg i så fall når jeg ikke ser noen mus her?

Vet du jeg aner ikke... Hva med å låne en eller annen kjøter og se om den reagerer på noe? Bikkjer elsker ting som lukter dritt...

Gjest lei av dårlig lukt
Skrevet

Sett på varme så tørker "liket" inn etter noen få dager! I gamle hus opplever vi dette stadig, særlig om vinteren. Vi kan ikke akkurat rive ned veggene, heller, men må leve med lukt i noen dager.......

Liket av hva da?

Gjest lei av dårlig lukt
Skrevet

Prøv heller MrMuscle mot tette rør enn Plumbo. Plumbo kan fort gjøre bare vondt verre, MrMuscle løser opp all guffa på en halv time (eller var det en og en halv?). Helt suverent i alle fall! Fås i dagligvaren.

Jeg har vært overalt, men finner ikke Mr.Muscle mot tette rør. Masse spruteflasker til overflater, bad, kjøkkenbenk, komfyr, sølvpuss m.m. Men ikke mot tette rør eller til å ha i avløp. Forslag til hvor jeg skal gå? Gjør Plumbo samme nytta? Den har jo alle.

Gjest lei av dårlig lukt
Skrevet

Prøv den der mr.muscle greien om ikke klorin hjelper. den som Lillemus foreslår. Kanskje den er bedre enn plumbo i alle fall. Men prøv klorin først. Den kan du bruke til andre ting om den ikke virker.

Sov godt :o)

Jeg har vært overalt, men finner ikke Mr.Muscle mot tette rør. Masse spruteflasker til overflater, bad, kjøkkenbenk, komfyr, sølvpuss m.m. Men ikke mot tette rør eller til å ha i avløp. Forslag til hvor jeg skal gå?

Skrevet

Jeg har vært overalt, men finner ikke Mr.Muscle mot tette rør. Masse spruteflasker til overflater, bad, kjøkkenbenk, komfyr, sølvpuss m.m. Men ikke mot tette rør eller til å ha i avløp. Forslag til hvor jeg skal gå? Gjør Plumbo samme nytta? Den har jo alle.

De hadde den her på Ica (eller var det Rimi fremdels?), den sto sammen med Plumboen. Oransje flaske såvidt jeg husker, egentlig litt anonym.

Jeg fikk streng beskjed av opptil flere handymen om _ikke_ å bruke plumbo som bare gjør vondt verre, men MrMuscle.

Gjest lei av dårlig lukt
Skrevet

De hadde den her på Ica (eller var det Rimi fremdels?), den sto sammen med Plumboen. Oransje flaske såvidt jeg husker, egentlig litt anonym.

Jeg fikk streng beskjed av opptil flere handymen om _ikke_ å bruke plumbo som bare gjør vondt verre, men MrMuscle.

Det er det jeg og har hørt, men får jo ikke tak i Mr... Husker du hva den het? mr Muscle avløpsåpner?

Skrevet

Det er det jeg og har hørt, men får jo ikke tak i Mr... Husker du hva den het? mr Muscle avløpsåpner?

Husker ikke nøyaktig hva den het, men spør i butikken etter MrMuscle avløpsåpner - de skjønner hva du mener! De bør i alle fall skjønne det...

Gjest lei av dårlig lukt
Skrevet

Husker ikke nøyaktig hva den het, men spør i butikken etter MrMuscle avløpsåpner - de skjønner hva du mener! De bør i alle fall skjønne det...

Hjertelig takk. Fant den på ICA og nå er lukten borte.

Skrevet

Hjertelig takk. Fant den på ICA og nå er lukten borte.

Så flott! Antagelig hadde det samlet seg masse guffe i vannlåsen som luktet når temperatur / lufttilgang var "ideelt".

Gjest lei av dårlig lukt
Skrevet

Så flott! Antagelig hadde det samlet seg masse guffe i vannlåsen som luktet når temperatur / lufttilgang var "ideelt".

Det høres fornuftig ut. Ubehagelig. Godt det hjalp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...