Gå til innhold

Om å la det gå ut over mann og barn...

Anbefalte innlegg

Jeg blir sinna for småting,og jeg lar det gå ut over mine nærmeste. Sånn har jeg hatt det i alle år, og vil gjerne høre om det er flere som har det slik.

Jeg snakker ikke om "småsinna",men så sint og forbanna at ungene går på rommene sine i redsel, og mannen min blir helt fortvilt.

Jeg roper og skriker, kaster ting og er helt ustyrlig.

Synes det er vanskelig...

Fortsetter under...

Jeg har vært...

Kanskje du rett og slett skal prøve igjen?

Eller finne ut om du har en ustabil personlighetsforstyrrelse eller annet som kan/bør medisineres, slik at du blir mer stabil.

Jeg er nok også slik at jeg tar det ekstra ut over mannen min, men ikke fullt så ille som deg...

Annonse

Jo, jeg gikk i terapi, men det kom liksom ingenting frem der. Fikk aldri noen diagnose, og det skjedde få forbedringer.

Da prøver du en ny terapeut. Alt for alvorlig dette til å la det bero. Ikke vent med å ta kontakt, siden ventelistene er så lange mange steder.

Når det er barn med i bildet, må du ikke gi opp

og finne ut av det.

Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...