Svartcat Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Har den siste tiden hatt ett oppgjør med familien.Det ble flere slag under beltet fra min side. Har vært mors lille jente og vil påstå at hun har psykopatiske tendenser- noe som har gjort livet mitt overstyrt, og har null tro på meg selv, bare når jeg er noe (på jobb) klarer også å hevde meg ved å fremstille andre dårlig. Har vært utro flere ganger mot min mann, noe jeg ikke klarer stagge! Jobber med dette hos psykolog.Tror det har med annerkjennelse å gjør. Føler mye skam, hatt store problemer med intimitet.SÆRLIG med dem jeg faktisk elsker!! Viser kun intimitet (mekanisk/fysisk) med andre menn. Med minn mann er det med ryggen til , men trenger han for å holde rundt meg. Nå lurer jeg på om du trekker psykopatiske trekk her? Er redd det, da min søster har sagt det mange ganger til meg. Hadde forresten en far som var veldig kald,viste aldri følelser og tok aldri i oss barn. Er det her hunden ligger begravd?Eller er det mor sin dominans og ekstreme syn på verden som har knekket selvet mitt?? Bruker 3-4 Sobril til dagen, for å ta angst og sinne..Men blir så kvalm på nedtur. Finnes det alternativ? Fungerer ikke uten- blir liggende hele dagen, eller sitter FROZEN.Må ut å gjøre noe fryktelig spennende (utro) for å motivere meg selv til å fungere....Neglene mine er kun noen millimeter fra roten.Er veldig opphengt i tragedier og hjelper mange med både rus og alkohol problemer-en avleder fra meg selv.?Eller er det bare at jeg kjenner meg i gjen i UROEN!! på forhånd takk som bryr.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193835-psykopat/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg ser ingen psykopatiske trekk her. Derimot ser jeg endel store personlige problemer som jeg håper psykologen din kan hjelpe deg med. Lykke til :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193835-psykopat/#findComment-1348569 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.