Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er en livsfarlig knapp som gjør at jeg ikke får lagt meg!

Er jeg i ferd med å bli en DOL-o-holiker?

:P

Skrevet

Det hender alle innlegg på 100 nyeste er markert med rødt hos meg, altså har jeg lest alt... *Himler med øynene* Jeg er her inne alt for mye!

Skrevet

*knegg*

Sånn har jeg det med 4 forskjellige forum akkurat nå, gjett om jeg får lagt meg når jeg planlegger det da. Skal bare sjekke alle fire forumene en gang til for nye innlegg, og da er det alltids et eller annet spennende på et av de, og da må jeg innom alle de andre på ny runde etterpå igjen.

Men jeg SKAL legge meg altså. Iallefall før halv tolv.

Skrevet

Det hender alle innlegg på 100 nyeste er markert med rødt hos meg, altså har jeg lest alt... *Himler med øynene* Jeg er her inne alt for mye!

Her også... :)

*flau*

Skrevet

*knegg*

Sånn har jeg det med 4 forskjellige forum akkurat nå, gjett om jeg får lagt meg når jeg planlegger det da. Skal bare sjekke alle fire forumene en gang til for nye innlegg, og da er det alltids et eller annet spennende på et av de, og da må jeg innom alle de andre på ny runde etterpå igjen.

Hehe, lykke til :)

Det var målet mitt også...

Skrevet

*knegg*

NÅ MÅ DU GÅ OG LEGGE DEG ÅSEMOR! Ellers blir klokka mer enn halv tolv:-)

Skrevet

NÅ MÅ DU GÅ OG LEGGE DEG ÅSEMOR! Ellers blir klokka mer enn halv tolv:-)

*iler*

Skrevet

Den derre oppdater 100 nyeste koster meg 1 times nattesøvn omtrent hver natt. Ganske utrolig:-)

Skrevet

Her også... :)

*flau*

Jeg og er blitt ganske avhengig....

Skrevet

Den derre oppdater 100 nyeste koster meg 1 times nattesøvn omtrent hver natt. Ganske utrolig:-)

...også når jeg _endelig_ har fått skrudd av den bærbare og gjort meg klar til å legge meg, så må jeg skru av den andre pc'en også - og der går jeg selvfølgelig inn på DOL igjen, sjekker 100 nyeste og Svar til meg, og går gjennom den samme logge-av-kampen en gang til... :)

*sukk*

Skrevet

Ja, du har nok klare symptomer på avhengighet. ;o)

Og 100 nyeste-knappen er desidert den farligste.

Det burde kommet opp en advarsel som ga deg muligheten til å vurdere om du har tiden som trengs, ev. angre og komme tilbake senere i stedet for at du havner rett inn i "herligheten".

:o)

Skrevet

Ja, du har nok klare symptomer på avhengighet. ;o)

Og 100 nyeste-knappen er desidert den farligste.

Det burde kommet opp en advarsel som ga deg muligheten til å vurdere om du har tiden som trengs, ev. angre og komme tilbake senere i stedet for at du havner rett inn i "herligheten".

:o)

Hehe, ja det tror jeg vi må tipse webmaster om :D

Skrevet

Du er nok det.

Fra der du er nå går det bare en vei...

(Vi er mange som har vært i denne synkemyra leeenge ;-p hehe det er nesten umulig å la være å sjekke 100 nyeste og Svar til meg før jeg legger meg, hehe)

Skrevet

Ja, er det noe spørsmål om det da ;o)

-Jeg heter Lolanda, og er DOL-o-holiker!

-Hei Lolanda *i kor*

Skrevet

Du er nok det.

Fra der du er nå går det bare en vei...

(Vi er mange som har vært i denne synkemyra leeenge ;-p hehe det er nesten umulig å la være å sjekke 100 nyeste og Svar til meg før jeg legger meg, hehe)

Kanskje de egentlig burde fjerne 100 nyeste og Svar til meg?

I likhet med spilleautomater og sånn, mener jeg :D

Skrevet

Kanskje de egentlig burde fjerne 100 nyeste og Svar til meg?

I likhet med spilleautomater og sånn, mener jeg :D

neeei vræææl!!

*klaske Lolanda på fingrene* fyyy!!!

Skrevet

-Hei Lolanda *i kor*

Det er mange av oss... :)

Skrevet

-Hei Lolanda *i kor*

Hihi, kanskje vi skulle melde oss på et 12-trinnsprogram for dol-o-likere :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...