Gjest Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 ...er en livsfarlig knapp som gjør at jeg ikke får lagt meg! Er jeg i ferd med å bli en DOL-o-holiker? 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Det hender alle innlegg på 100 nyeste er markert med rødt hos meg, altså har jeg lest alt... *Himler med øynene* Jeg er her inne alt for mye! 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 *knegg* Sånn har jeg det med 4 forskjellige forum akkurat nå, gjett om jeg får lagt meg når jeg planlegger det da. Skal bare sjekke alle fire forumene en gang til for nye innlegg, og da er det alltids et eller annet spennende på et av de, og da må jeg innom alle de andre på ny runde etterpå igjen. Men jeg SKAL legge meg altså. Iallefall før halv tolv. 0 Siter
Gjest Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Det hender alle innlegg på 100 nyeste er markert med rødt hos meg, altså har jeg lest alt... *Himler med øynene* Jeg er her inne alt for mye! Her også... *flau* 0 Siter
Gjest Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 *knegg* Sånn har jeg det med 4 forskjellige forum akkurat nå, gjett om jeg får lagt meg når jeg planlegger det da. Skal bare sjekke alle fire forumene en gang til for nye innlegg, og da er det alltids et eller annet spennende på et av de, og da må jeg innom alle de andre på ny runde etterpå igjen. Men jeg SKAL legge meg altså. Iallefall før halv tolv. Hehe, lykke til Det var målet mitt også... 0 Siter
Motiva Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 *knegg* Sånn har jeg det med 4 forskjellige forum akkurat nå, gjett om jeg får lagt meg når jeg planlegger det da. Skal bare sjekke alle fire forumene en gang til for nye innlegg, og da er det alltids et eller annet spennende på et av de, og da må jeg innom alle de andre på ny runde etterpå igjen. Men jeg SKAL legge meg altså. Iallefall før halv tolv. NÅ MÅ DU GÅ OG LEGGE DEG ÅSEMOR! Ellers blir klokka mer enn halv tolv:-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 NÅ MÅ DU GÅ OG LEGGE DEG ÅSEMOR! Ellers blir klokka mer enn halv tolv:-) *iler* 0 Siter
Motiva Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Den derre oppdater 100 nyeste koster meg 1 times nattesøvn omtrent hver natt. Ganske utrolig:-) 0 Siter
Aryane Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Her også... *flau* Jeg og er blitt ganske avhengig.... 0 Siter
Gjest Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Den derre oppdater 100 nyeste koster meg 1 times nattesøvn omtrent hver natt. Ganske utrolig:-) ...også når jeg _endelig_ har fått skrudd av den bærbare og gjort meg klar til å legge meg, så må jeg skru av den andre pc'en også - og der går jeg selvfølgelig inn på DOL igjen, sjekker 100 nyeste og Svar til meg, og går gjennom den samme logge-av-kampen en gang til... *sukk* 0 Siter
Gyda Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Ja, du har nok klare symptomer på avhengighet. ;o) Og 100 nyeste-knappen er desidert den farligste. Det burde kommet opp en advarsel som ga deg muligheten til å vurdere om du har tiden som trengs, ev. angre og komme tilbake senere i stedet for at du havner rett inn i "herligheten". ) 0 Siter
Gjest Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Ja, du har nok klare symptomer på avhengighet. ;o) Og 100 nyeste-knappen er desidert den farligste. Det burde kommet opp en advarsel som ga deg muligheten til å vurdere om du har tiden som trengs, ev. angre og komme tilbake senere i stedet for at du havner rett inn i "herligheten". ) Hehe, ja det tror jeg vi må tipse webmaster om 0 Siter
amber sun Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Du er nok det. Fra der du er nå går det bare en vei... (Vi er mange som har vært i denne synkemyra leeenge ;-p hehe det er nesten umulig å la være å sjekke 100 nyeste og Svar til meg før jeg legger meg, hehe) 0 Siter
Gjest Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Ja, er det noe spørsmål om det da ;o) -Jeg heter Lolanda, og er DOL-o-holiker! -Hei Lolanda *i kor* 0 Siter
Gjest Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Du er nok det. Fra der du er nå går det bare en vei... (Vi er mange som har vært i denne synkemyra leeenge ;-p hehe det er nesten umulig å la være å sjekke 100 nyeste og Svar til meg før jeg legger meg, hehe) Kanskje de egentlig burde fjerne 100 nyeste og Svar til meg? I likhet med spilleautomater og sånn, mener jeg 0 Siter
Gjest midia Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Kanskje de egentlig burde fjerne 100 nyeste og Svar til meg? I likhet med spilleautomater og sånn, mener jeg neeei vræææl!! *klaske Lolanda på fingrene* fyyy!!! 0 Siter
Freya Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 -Jeg heter Lolanda, og er DOL-o-holiker! -Hei Lolanda *i kor* Det er mange av oss... 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 -Jeg heter Lolanda, og er DOL-o-holiker! -Hei Lolanda *i kor* Hihi, kanskje vi skulle melde oss på et 12-trinnsprogram for dol-o-likere ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.