Gjest Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 neeei vræææl!! *klaske Lolanda på fingrene* fyyy!!! Au!! Jeg bare snakker som er forvirret DOL-o-holiker, jeg... Det er formildende 0 Siter
Spenning Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Ikke noe problem, dette kan du slutte med når du vil, tror jeg. Vet ikke lenger hvor lenge jeg har fulgt med her? *S* Man må ha litt karakter for å slutte*S* 0 Siter
Gjest midia Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Au!! Jeg bare snakker som er forvirret DOL-o-holiker, jeg... Det er formildende Skal sjekke på apoteket om de har noe dol holiker antabus til deg.*s* 0 Siter
Gjest Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Skal sjekke på apoteket om de har noe dol holiker antabus til deg.*s* Ja, gjør det! *skjelve* 0 Siter
Gjest Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Ikke noe problem, dette kan du slutte med når du vil, tror jeg. Vet ikke lenger hvor lenge jeg har fulgt med her? *S* Man må ha litt karakter for å slutte*S* Sant det... *manne meg opp* 0 Siter
amber sun Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Kanskje de egentlig burde fjerne 100 nyeste og Svar til meg? I likhet med spilleautomater og sånn, mener jeg Neeei!!! *hyle* Da tar abstinensene oss 0 Siter
amber sun Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Det hender alle innlegg på 100 nyeste er markert med rødt hos meg, altså har jeg lest alt... *Himler med øynene* Jeg er her inne alt for mye! *rødme* Det skjer innimellom, her også... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.