Gå til innhold

Vet ikke om dette er rette plassen doktor?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest irritert

Du har en betent tarm, det som hjelper er å slutte å drikke kaffe for 3 uker og drikke mye vann, ikke spise fet mat og syrlig mat hold deg til kost som er mest mulig basisk. hvis du ikke griper ann dette problemet og går lenge med denne typen diare , så kan det bli akutt, med slim og blod i avføringen og i veste fall en stomioperasjon.

Du har en betent tarm, det som hjelper er å slutte å drikke kaffe for 3 uker og drikke mye vann, ikke spise fet mat og syrlig mat hold deg til kost som er mest mulig basisk. hvis du ikke griper ann dette problemet og går lenge med denne typen diare , så kan det bli akutt, med slim og blod i avføringen og i veste fall en stomioperasjon.

Hei.

Du behøver da ikke være irritert :-)

Jeg spør bare om ett spørsmål jeg:-)

Jeg har IKKE diare, men kronisk magekatarr forde jeg MÅ ha betennelsesdempende piller mot min revmatiske sykdom, slik er det.

Men jeg lurte på om koffeinfri kaffe var bedre enn vanlig kaffe, har ikke drukket vanlig kaffe på 1/2 år, drikker mye vann,å kan heller ikke bruke citrusfrukter/juicer.

Slik er det.

mvh.Tina.

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Kjære tina t.

Kaffe inneholder både garvestoffer (som også finnes i koffeinfri kaffe) og koffein. Begge deler kan påvirke magen. Anbefaler derfor å kutte kaffe helt i første omgang og hvis du blir bedre kan du teste ut koffeinfri kaffe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...