Gå til innhold

Slett dette innlegget/denne tråden

Anbefalte innlegg

Gjest Hilsen trådstarteren

Dette innlegget:Om å ikke like utlendinger(2005.08.16 19:51) Nick:Spaghetti.

Jeg vil ikke kjennes ved dette innlegget lenger, det ble så mye sjikane at det ble utrivelig.

Samtidig lot jeg meg rive med og skrev ting jeg egentlig ikke kan stå for.

Noen oppfatter tråden dessuten rasistisk, og det er jo helt forferdelig å bli identifisert med selv om det er anonymt.

Kjempetakknemmelig om du fjerner hele tråden raskt.Så får den som absolutt må ytre flere meninger om dette emnet starte en ny egen tråd(uten meg).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/194681-slett-dette-innleggetdenne-tr%C3%A5den/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ikke nå nei, feiging

Hehe. Feiging! Er det ikke morsomt? Neivel.

Rasist? Til og med rullestolbrukere er en rase i dag. Hehe.

Vi var 4 ulike raser på en arbeidsplass og kalte hverandre rasister omtrent hele dagen. Intern spøk. Begrepet/uttrykket er utbrukt, misbrukt og dødt.

Gjest vil ikke bruke det nicket noe mer

Hehe. Feiging! Er det ikke morsomt? Neivel.

Rasist? Til og med rullestolbrukere er en rase i dag. Hehe.

Vi var 4 ulike raser på en arbeidsplass og kalte hverandre rasister omtrent hele dagen. Intern spøk. Begrepet/uttrykket er utbrukt, misbrukt og dødt.

Beklager, men jeg tar dette blodalvorlig, jeg klarer ikke å se det komiske i det!

Men takk for at du prøver å muntre opp, jeg burde nok ikke vært så nærtagende, men sånn er det ;)

Gjest Ikke nå nei, feiging

Beklager, men jeg tar dette blodalvorlig, jeg klarer ikke å se det komiske i det!

Men takk for at du prøver å muntre opp, jeg burde nok ikke vært så nærtagende, men sånn er det ;)

Du lærer helt sikkert etterhvert. Egentlig kan de ikke gjøre deg noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...