23 margrethe Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Har ikke fått diagnose. Har siden tenårene vært plaget av svimmelhetsanfall. Under anfallet flasher pupillen og øyet skrur seg halveis rundt, frem og tilbake. Anfallet kan komme brått og være av kortere og lengre varighet (noen timer). Jeg er testet for sukkersyke, tatt hjertetest på sykkel og målt med apparat på kroppen, vært hos øre, nese hals-spes. og blitt utredet for meniers, EEG og EKG uten å finne noe galt. Tok alternativ behandling med nåler og kopper, olivenbladekstrakt. Var bra i en lengre periode. Jobbet som frisør. Måtte slutte på grunn av vondt i bena. Begynte på helsestudio. Svimmelhetsanfallene tok helt av. Ny hjertetest. Hjertet bra. I sommer har jeg hatt hyppige anfall. Virker som fysisk aktivitet utløser anfall. Jeg er 23 år. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/194758-svimmelhet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.