Gå til innhold

Tråden "sprute", kvinner på sekualitet.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Atene har allerede innrømmet at hun "blingsa" på trådene og svarte feil..

Lett å trå feil her.

Å innrømme at man har "blingsa" er jo en grei måte å unnskylde seg når man blir tatt i å bruke to nick i samme tråd.

Jeg håper derfor likevel at webbis sjekker om det er samme person.

Å innrømme at man har "blingsa" er jo en grei måte å unnskylde seg når man blir tatt i å bruke to nick i samme tråd.

Jeg håper derfor likevel at webbis sjekker om det er samme person.

Jo, men den "nye" Atene har jo med brask og bram gjort kjent at hun er nye her, og det på en slik måte at jeg ikke tror at hun har lært seg alle "knepene" ennå! ;-)

Den andre innskriveren er sikkert en fast ganger her inne som ikke vil bruke nicket sitt fordi h*n kritiserer en "kjent" person.

Det er mitt inntrykk her inne at en god del "feiger ut" i slike situasjoner...

Jo, men den "nye" Atene har jo med brask og bram gjort kjent at hun er nye her, og det på en slik måte at jeg ikke tror at hun har lært seg alle "knepene" ennå! ;-)

Den andre innskriveren er sikkert en fast ganger her inne som ikke vil bruke nicket sitt fordi h*n kritiserer en "kjent" person.

Det er mitt inntrykk her inne at en god del "feiger ut" i slike situasjoner...

Mulig du har rett. Jeg ble temmelig provosert av alle angrepene mot Lillemus. De kan nok likevel være to hvis "ikke nå ihvertall" er en av trollene.

Annonse

Mulig du har rett. Jeg ble temmelig provosert av alle angrepene mot Lillemus. De kan nok likevel være to hvis "ikke nå ihvertall" er en av trollene.

Jeg har gitt opp og gidder ikke annet enn å le av slike troll. :o)

Jeg vet hva jeg mente med svaret mitt, men slike troll vrir og vender på det uansett hva man sier. Hadde jeg sagt at jeg ikke spruter så hadde jeg nok fått høre at jeg var misunnelig på de som ikke gjorde det. :o)

"Hadde jeg sagt at jeg ikke spruter så hadde jeg nok fått høre at jeg var misunnelig på de som gjorde det. :o)" skulle det selvfølgelig stå. :o)

"Hadde jeg sagt at jeg ikke spruter så hadde jeg nok fått høre at jeg var misunnelig på de som gjorde det. :o)" skulle det selvfølgelig stå. :o)

*S*

Men hvis jeg skal legge godvilja til, så tror jeg at det kun var "trollet" som angrep deg. Hun som var Atene for en ørliten stund virket det mer som om hun bare hadde en litt for klønete måte å spørre om dette med spruting var noe som var bedre enn å ikke sprute.

*S*

Men hvis jeg skal legge godvilja til, så tror jeg at det kun var "trollet" som angrep deg. Hun som var Atene for en ørliten stund virket det mer som om hun bare hadde en litt for klønete måte å spørre om dette med spruting var noe som var bedre enn å ikke sprute.

Jeg tolket da heller ikke Atenes svar til meg som "trolling", det kom i svaret som fulgte, nemlig det fra trollet.

Jeg tror bare den nye Atene, nå Margarites, var ekstra uheldig med sin inntreden her. :o)

Jeg tolket da heller ikke Atenes svar til meg som "trolling", det kom i svaret som fulgte, nemlig det fra trollet.

Jeg tror bare den nye Atene, nå Margarites, var ekstra uheldig med sin inntreden her. :o)

Enig! :-)

Litt klønete i formuleringen og VIPS så hoppet trollet på og utbroderte....

Neppe noen grunn til å mistenke Atene for å være flere enn èn. Derimot var det en annen som boltret seg under flere nick, og deler av tråden er nå slettet.

Kan du skjønne hva det er med meg som tiltrekker disse trollene? Det er nå også en måte å være tiltrekkende på! ;o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...