Gå til innhold

kattepus

Anbefalte innlegg

Gjest Knoll&tott
Skrevet

Jeg har akkurat fått meg en liten jentepus i huset. Noen her som har forslag til navn? :-)

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Shakira er en søt liten skapning, i likhet med en kattepus, det er kanskje et passende navn?

Skrevet

Grete? Smisk? Sus? Ville? Melta? Virre? Katta? Flipp? Hildur?

*gir opp*

Skrevet

Kleopatra, Miss, Spinoza,

Kattrine? Puser er søte. Jeg kunne tenke meg en liten pus jeg og :o) Men bor ikke sånn at det går an.

Skrevet

Et navn med lyden S i, eller ordet -pus som tillegg. Synes alle kattenavn må ha det.

Skrevet

Pusi, det enkle er ofte det beste vettu ;o)

Skrevet

Mine heter Kattja og Muskatt (etter forslag her på DOL ;-)).

Kattinka er også et flott pusenavn!

Jeg ser at noen mener katter bør ha navn med -s- i seg for å lystre navnet sitt. Det stemmer ikke med mine erfaringer. Min barndoms katt het Pernille og det visste hun meget godt!

Kattja-katten vår har vi hatt i snart en mnd og hun kommer også løpende når vi roper navnet hennes.

PS: Dessuten har jeg problemer med å uttale -s-lyden, så det hadde nok vært et fett om katta hadde hett noe med den lyden i seg ;-)

Skrevet

Mine heter Kattja og Muskatt (etter forslag her på DOL ;-)).

Kattinka er også et flott pusenavn!

Jeg ser at noen mener katter bør ha navn med -s- i seg for å lystre navnet sitt. Det stemmer ikke med mine erfaringer. Min barndoms katt het Pernille og det visste hun meget godt!

Kattja-katten vår har vi hatt i snart en mnd og hun kommer også løpende når vi roper navnet hennes.

PS: Dessuten har jeg problemer med å uttale -s-lyden, så det hadde nok vært et fett om katta hadde hett noe med den lyden i seg ;-)

Hehe, kule navn! Spesielt Muskatt, hohoho

Skrevet

Hehe, kule navn! Spesielt Muskatt, hohoho

Ja, ikke sant :-)

Skrevet

Hvordan ser katten ut, og hva slags peronlighet har hun da? For navnet må jo stemme, vettu:)

Skrevet

Hvordan ser katten ut, og hva slags peronlighet har hun da? For navnet må jo stemme, vettu:)

Jeg er av den oppfatning at det er navnet som skaper katten og ikke katten som skaper navnet! Den var dyp altså ;-)

Katten er spinkel, tynn og helt gråspraglete. Den er også ganske rolig av seg i motsetning til søsteren som er en villbasse som lyder navnet Kattja.

Skrevet

Jeg er av den oppfatning at det er navnet som skaper katten og ikke katten som skaper navnet! Den var dyp altså ;-)

Katten er spinkel, tynn og helt gråspraglete. Den er også ganske rolig av seg i motsetning til søsteren som er en villbasse som lyder navnet Kattja.

Hmmm, men det blir litt feil å kalle en svart katt for snøhvit eller en mager kat for Trulte, kanskje?

Mager og grå, må tygge litt på den..

Skrevet

Tanta mi hadde mange katter før, og min favoritt var Mitzi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...