Gjest Knoll&tott Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Jeg har akkurat fått meg en liten jentepus i huset. Noen her som har forslag til navn? :-) 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Shakira er en søt liten skapning, i likhet med en kattepus, det er kanskje et passende navn? 0 Siter
bb71 Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Grete? Smisk? Sus? Ville? Melta? Virre? Katta? Flipp? Hildur? *gir opp* 0 Siter
kaffepiken Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Kleopatra, Miss, Spinoza, Kattrine? Puser er søte. Jeg kunne tenke meg en liten pus jeg og ) Men bor ikke sånn at det går an. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Et navn med lyden S i, eller ordet -pus som tillegg. Synes alle kattenavn må ha det. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Pusi, det enkle er ofte det beste vettu ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Mine heter Kattja og Muskatt (etter forslag her på DOL ;-)). Kattinka er også et flott pusenavn! Jeg ser at noen mener katter bør ha navn med -s- i seg for å lystre navnet sitt. Det stemmer ikke med mine erfaringer. Min barndoms katt het Pernille og det visste hun meget godt! Kattja-katten vår har vi hatt i snart en mnd og hun kommer også løpende når vi roper navnet hennes. PS: Dessuten har jeg problemer med å uttale -s-lyden, så det hadde nok vært et fett om katta hadde hett noe med den lyden i seg ;-) 0 Siter
Gjest koma Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Mine heter Kattja og Muskatt (etter forslag her på DOL ;-)). Kattinka er også et flott pusenavn! Jeg ser at noen mener katter bør ha navn med -s- i seg for å lystre navnet sitt. Det stemmer ikke med mine erfaringer. Min barndoms katt het Pernille og det visste hun meget godt! Kattja-katten vår har vi hatt i snart en mnd og hun kommer også løpende når vi roper navnet hennes. PS: Dessuten har jeg problemer med å uttale -s-lyden, så det hadde nok vært et fett om katta hadde hett noe med den lyden i seg ;-) Hehe, kule navn! Spesielt Muskatt, hohoho 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Hehe, kule navn! Spesielt Muskatt, hohoho Ja, ikke sant :-) 0 Siter
Gjest koma Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Hvordan ser katten ut, og hva slags peronlighet har hun da? For navnet må jo stemme, vettu:) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Hvordan ser katten ut, og hva slags peronlighet har hun da? For navnet må jo stemme, vettu:) Jeg er av den oppfatning at det er navnet som skaper katten og ikke katten som skaper navnet! Den var dyp altså ;-) Katten er spinkel, tynn og helt gråspraglete. Den er også ganske rolig av seg i motsetning til søsteren som er en villbasse som lyder navnet Kattja. 0 Siter
Gjest koma Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Jeg er av den oppfatning at det er navnet som skaper katten og ikke katten som skaper navnet! Den var dyp altså ;-) Katten er spinkel, tynn og helt gråspraglete. Den er også ganske rolig av seg i motsetning til søsteren som er en villbasse som lyder navnet Kattja. Hmmm, men det blir litt feil å kalle en svart katt for snøhvit eller en mager kat for Trulte, kanskje? Mager og grå, må tygge litt på den.. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Tanta mi hadde mange katter før, og min favoritt var Mitzi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.