Gjest Knoll&tott Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Trulte! ) Søstera mi sin hund het Trulte... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Hmmm, men det blir litt feil å kalle en svart katt for snøhvit eller en mager kat for Trulte, kanskje? Mager og grå, må tygge litt på den.. Heretter kan kun magre, grå kattepuser hete Muskatt!! Hadde det kommet en feit, rød pus som het Muskatt hadde jeg nok steila ;-) 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Ronja, Mio og Binca er noen av de navnene som har vært her i huset 0 Siter
Gjest Samantha Fox Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Søskenbarnet (gutt) mitt kalte katten sin for Samantha den gang hun hadde sin storhetstid :-) 0 Siter
vin Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Kattene våre har hatt navnene : Betty ; Mjavo og Mira ;o) Mjavo er favoritten min... 0 Siter
Gjest koma Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Heretter kan kun magre, grå kattepuser hete Muskatt!! Hadde det kommet en feit, rød pus som het Muskatt hadde jeg nok steila ;-) Tror jeg misforsto litt her..trodde det var du som ville ha navneforslag, på søsteren til Kattja og Muskatt, jeg:) Men ser nå at det var knoll&tott. Det blir vel med dyr som med mennesker-du forbinder visse egenskaper med visse navn fordi du kjenner en/ei/et med nettopp det navnet:) 0 Siter
Gjest koma Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Jeg kjenner en katt som heter Kattinka. Ellers hadde kanskje Yatzy, Chili eller Pippi(De to siste spes. om hun er rød)vært noe? 0 Siter
Gjest names Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Jeg er av den oppfatning at det er navnet som skaper katten og ikke katten som skaper navnet! Den var dyp altså ;-) Katten er spinkel, tynn og helt gråspraglete. Den er også ganske rolig av seg i motsetning til søsteren som er en villbasse som lyder navnet Kattja. Uten å ha lest de andre trådene - jeg synes Lourdes, Precious, eller Alba. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Tror jeg misforsto litt her..trodde det var du som ville ha navneforslag, på søsteren til Kattja og Muskatt, jeg:) Men ser nå at det var knoll&tott. Det blir vel med dyr som med mennesker-du forbinder visse egenskaper med visse navn fordi du kjenner en/ei/et med nettopp det navnet:) Aha, skjønner :-) 0 Siter
Gjest Knoll&tott Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg kjenner en katt som heter Kattinka. Ellers hadde kanskje Yatzy, Chili eller Pippi(De to siste spes. om hun er rød)vært noe? Tingeling ble det endelige navnet på pusen min. Har rødt halsbånd med bjelle på :-) 0 Siter
Gjest koma Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Tingeling ble det endelige navnet på pusen min. Har rødt halsbånd med bjelle på :-) Oi, men det var jo et kjempesøtt navn:)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.