Gå til innhold

kattepus

Anbefalte innlegg

Gjest Knoll&tott
Skrevet

Trulte! :o)

Søstera mi sin hund het Trulte...

Skrevet

Hmmm, men det blir litt feil å kalle en svart katt for snøhvit eller en mager kat for Trulte, kanskje?

Mager og grå, må tygge litt på den..

Heretter kan kun magre, grå kattepuser hete Muskatt!!

Hadde det kommet en feit, rød pus som het Muskatt hadde jeg nok steila ;-)

Skrevet

Ronja, Mio og Binca er noen av de navnene som har vært her i huset :)

Gjest Samantha Fox
Skrevet

Søskenbarnet (gutt) mitt kalte katten sin for Samantha den gang hun hadde sin storhetstid :-)

Skrevet

Kattene våre har hatt navnene : Betty ; Mjavo og Mira ;o)

Mjavo er favoritten min...

Skrevet

Heretter kan kun magre, grå kattepuser hete Muskatt!!

Hadde det kommet en feit, rød pus som het Muskatt hadde jeg nok steila ;-)

Tror jeg misforsto litt her..trodde det var du som ville ha navneforslag, på søsteren til Kattja og Muskatt, jeg:) Men ser nå at det var knoll&tott.

Det blir vel med dyr som med mennesker-du forbinder visse egenskaper med visse navn fordi du kjenner en/ei/et med nettopp det navnet:)

Skrevet

Jeg kjenner en katt som heter Kattinka. Ellers hadde kanskje Yatzy, Chili eller Pippi(De to siste spes. om hun er rød)vært noe?

Skrevet

Jeg er av den oppfatning at det er navnet som skaper katten og ikke katten som skaper navnet! Den var dyp altså ;-)

Katten er spinkel, tynn og helt gråspraglete. Den er også ganske rolig av seg i motsetning til søsteren som er en villbasse som lyder navnet Kattja.

Uten å ha lest de andre trådene - jeg synes Lourdes, Precious, eller Alba.

Skrevet

Tror jeg misforsto litt her..trodde det var du som ville ha navneforslag, på søsteren til Kattja og Muskatt, jeg:) Men ser nå at det var knoll&tott.

Det blir vel med dyr som med mennesker-du forbinder visse egenskaper med visse navn fordi du kjenner en/ei/et med nettopp det navnet:)

Aha, skjønner :-)

• 1 måned senere...
Gjest Knoll&tott
Skrevet

Jeg kjenner en katt som heter Kattinka. Ellers hadde kanskje Yatzy, Chili eller Pippi(De to siste spes. om hun er rød)vært noe?

Tingeling ble det endelige navnet på pusen min. Har rødt halsbånd med bjelle på :-)

Skrevet

Tingeling ble det endelige navnet på pusen min. Har rødt halsbånd med bjelle på :-)

Oi, men det var jo et kjempesøtt navn:))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...