Gå til innhold

_Må_ balsam sitte i lenge for å virke?


amber sun

Anbefalte innlegg

Dette blir jo heeelt utenom, men hvordan klarer du å vaske håret om kvelden? Hvaslags sveis har du?

Om jeg vasker håret om kvelden, ser jeg ut som et h.... neste morgen. Jeg ligger det totalt ut av fasong!

Hvilke geniale triks bruker dere som er FINE på håret om morgenen?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • amber sun

    16

  • Kvinna

    3

  • bugge -jenta

    3

  • Katt-ja

    2

Mest aktive i denne tråden

Skulle ikke tro at dette var en helt uvanlig løsning! ;-)

Nei, jeg vet da om flere som gjør det sånn.

Kanskje mest vi som har langt hår, for det er da det tar lang tid med hårvask i forhold til om en har kort hår. Hvis jeg hadde helt kort hår hadde jeg sikkert gjort det om morgenen, men med langt hår er det greiere å gjøre det når jeg har litt mer tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir jo heeelt utenom, men hvordan klarer du å vaske håret om kvelden? Hvaslags sveis har du?

Om jeg vasker håret om kvelden, ser jeg ut som et h.... neste morgen. Jeg ligger det totalt ut av fasong!

Hvilke geniale triks bruker dere som er FINE på håret om morgenen?!?

Jeg har langt hår. Og hvis jeg vasker det om kvelden, ser det kjempefint ut neste morgen. Da er det litt mer volum i det, og det blir alltid fint når jeg skal ordne det om morgenen.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir jo heeelt utenom, men hvordan klarer du å vaske håret om kvelden? Hvaslags sveis har du?

Om jeg vasker håret om kvelden, ser jeg ut som et h.... neste morgen. Jeg ligger det totalt ut av fasong!

Hvilke geniale triks bruker dere som er FINE på håret om morgenen?!?

med FIN mener jeg "grebar", sånn at det kan ordnes uten å måtte vaskes på nytt!

Har lurt på detta i mange år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herregud, da! Er det så vanskelig å skjønne?

Jeg dusjer hver morgen.

For å spare tid, vasker jeg helst håret om kvelden. Så slipper jeg å ha dårlig tid om morgenen.

Men det er da ikke nødvendig å dusje ekstra bare fordi jeg skal vaske håret! Så da gjør jeg det sånn.

*lattermildt oppgitt*

:)

Og jeg liker ikke å vaske håret og dusje samtidig, så jeg vasker det stort sett sånn som du beskriver - kvelds-hårvasken din :) Jeg gidder veldig sjelden å stå der ett minutt, med hodet ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har langt hår. Og hvis jeg vasker det om kvelden, ser det kjempefint ut neste morgen. Da er det litt mer volum i det, og det blir alltid fint når jeg skal ordne det om morgenen.

:)

Åh...din heldiggris!

Sikkert noe med hårtypen ågjøre... Har hatt langt også, men gikk det å gjøre det sånn? Nope. De fleste gangene var det for herpa til å ha strikk i til og med! :-O

Eller kanskje det er noe med "sovestilen"???

Jaja...

*kikker misunnelig opp på eget halvkorte krøllete, tynne, hår*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest belarosa

Men herregud, da! Er det så vanskelig å skjønne?

Jeg dusjer hver morgen.

For å spare tid, vasker jeg helst håret om kvelden. Så slipper jeg å ha dårlig tid om morgenen.

Men det er da ikke nødvendig å dusje ekstra bare fordi jeg skal vaske håret! Så da gjør jeg det sånn.

*lattermildt oppgitt*

:)

Du dusjer uten å vaske håret om morgenen, også vasker du håret uten å dusje om kvelden? hehe.. og dette sparer du tid på?

Nå er jeg mildt sagt lattermild. Du bryr deg ikke noe om hvordan du ser ut på håret på dagen du eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du dusjer uten å vaske håret om morgenen, også vasker du håret uten å dusje om kvelden? hehe.. og dette sparer du tid på?

Nå er jeg mildt sagt lattermild. Du bryr deg ikke noe om hvordan du ser ut på håret på dagen du eller?

Det tar tid å vaske håret om morgenen, og om morgenen har man ikke all verdens tid.

Jeg bryr meg om hvordan jeg ser ut på håret om dagen, og håret er kjempefint når jeg har vasket det kvelden før.

Du virker ganske dum hvis du ikke skjønner dette!

Sannsynligvis skjønner du det, men later som fordi du er -

EN TROLLE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest belarosa

Dette blir jo heeelt utenom, men hvordan klarer du å vaske håret om kvelden? Hvaslags sveis har du?

Om jeg vasker håret om kvelden, ser jeg ut som et h.... neste morgen. Jeg ligger det totalt ut av fasong!

Hvilke geniale triks bruker dere som er FINE på håret om morgenen?!?

Kanskje de ikke puler? Jeg hadde ikke orket å gå rundt med pulesveis hver dag. Også lukter det av håret til mange, men de merker det kanskje ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de ikke puler? Jeg hadde ikke orket å gå rundt med pulesveis hver dag. Også lukter det av håret til mange, men de merker det kanskje ikke?

Så du er nødt til å knulle i sengen du altså?

Døh - nå trenger du ikke anstrenge deg lenger, alle skjønner at du er trollet som er tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest belarosa

Det tar tid å vaske håret om morgenen, og om morgenen har man ikke all verdens tid.

Jeg bryr meg om hvordan jeg ser ut på håret om dagen, og håret er kjempefint når jeg har vasket det kvelden før.

Du virker ganske dum hvis du ikke skjønner dette!

Sannsynligvis skjønner du det, men later som fordi du er -

EN TROLLE!

Hvorfor tar det så lang tid? Hva skal du gjøre med håret egentlig? Når man dusjer tar det ikke mange minutter ekstra å vaske håret, da blir man jo ren overalt også. Å vaske halve kroppen i to omganger slik er da litt uhygienisk?

Kunne kanskje ha funka om jeg var singel, men pulesveis hver morgen, nei takk.

Du er sikkert singel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest belarosa

Så du er nødt til å knulle i sengen du altså?

Døh - nå trenger du ikke anstrenge deg lenger, alle skjønner at du er trollet som er tilbake.

Hvem har sagt det er i sengen da, men det hender vel man knuller når man ligger på ryggen et sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tar det så lang tid? Hva skal du gjøre med håret egentlig? Når man dusjer tar det ikke mange minutter ekstra å vaske håret, da blir man jo ren overalt også. Å vaske halve kroppen i to omganger slik er da litt uhygienisk?

Kunne kanskje ha funka om jeg var singel, men pulesveis hver morgen, nei takk.

Du er sikkert singel?

Greier du virkelig ikke å få deg et nummer uten å få pulesveis?

Det er nok håret ditt det er noe i veien med

;-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest belarosa

Greier du virkelig ikke å få deg et nummer uten å få pulesveis?

Det er nok håret ditt det er noe i veien med

;-p

Som sagt, det går jo fint. Men hjemme setter vi litt pris på spontanitet og variasjon. Ikke sånn kjære jeg har vasket håret så vi må være forsiktige puling. Det er tamt. Dessuten blir man da varm og svett av sex, også i hodebunnen svetter man.

Men det forutsetter jo at det ikke er litt foriktig ut inn i 2 minutter sex da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, det går jo fint. Men hjemme setter vi litt pris på spontanitet og variasjon. Ikke sånn kjære jeg har vasket håret så vi må være forsiktige puling. Det er tamt. Dessuten blir man da varm og svett av sex, også i hodebunnen svetter man.

Men det forutsetter jo at det ikke er litt foriktig ut inn i 2 minutter sex da.

Håret må jo bare prioriteres fremfor sex, så da må han værsågo dra'n selv, uten min hjelp, og så kan han TIL NØD få stikke den inn bakfra i ca 20 sekunder.

Da slipper man både å buste til håret samt å bli svett i hodebunnen.

Litt må man tross alt ofre for å være fin på håret,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, det går jo fint. Men hjemme setter vi litt pris på spontanitet og variasjon. Ikke sånn kjære jeg har vasket håret så vi må være forsiktige puling. Det er tamt. Dessuten blir man da varm og svett av sex, også i hodebunnen svetter man.

Men det forutsetter jo at det ikke er litt foriktig ut inn i 2 minutter sex da.

Hvor har jeg sagt noe om forsiktig og tam sex?

Hvis ikke håret ditt tåler at du blir litt svett av sexen, uten at det ødelegger så du må vaske det, så har du et problem. hehe kanskje du vasker håret minst en gang om dagen du? Siden du må vaske det etter hver knulleseanse?

hehe du er såå utrolig gjenkjennelig, fatter ikke at jeg gidder å svare deg engang.

Men det er litt morsomt også, se hva du kommer opp med at bullshit i neste svar.

Så - hva slags trolle-svar har du å komme med nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håret må jo bare prioriteres fremfor sex, så da må han værsågo dra'n selv, uten min hjelp, og så kan han TIL NØD få stikke den inn bakfra i ca 20 sekunder.

Da slipper man både å buste til håret samt å bli svett i hodebunnen.

Litt må man tross alt ofre for å være fin på håret,

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest belarosa

Hvor har jeg sagt noe om forsiktig og tam sex?

Hvis ikke håret ditt tåler at du blir litt svett av sexen, uten at det ødelegger så du må vaske det, så har du et problem. hehe kanskje du vasker håret minst en gang om dagen du? Siden du må vaske det etter hver knulleseanse?

hehe du er såå utrolig gjenkjennelig, fatter ikke at jeg gidder å svare deg engang.

Men det er litt morsomt også, se hva du kommer opp med at bullshit i neste svar.

Så - hva slags trolle-svar har du å komme med nå?

Bare begynner å lure på om du har prøvd sex? Virker ikke slik, eller kanskje du gjør noe feil? Sliten, svett og bustete blir man nok ja, samme om man har slikt et perfekt hår som deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare begynner å lure på om du har prøvd sex? Virker ikke slik, eller kanskje du gjør noe feil? Sliten, svett og bustete blir man nok ja, samme om man har slikt et perfekt hår som deg...

hahaha festlig.

Dette blir bare bedre og bedre, trilletrolle!

Klart jeg aldri har hatt sex, vet ingenting om det heller, aner ikke hva man gjør og har overhode ingen erfaring.

Jeg er jo bare opptatt av at håret skal være perfekt, jeg.

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker skum- eller spraybalsam som ikke skal skyldes ut etterpå. Når jeg en sjelden gang bruker "vanlig" balsam lar jeg den virke i 2 min. Mener å ha lest at den skal "legge" seg utenpå hvert hårstrå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...