Gjest KariKruskakli Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Dette høres ikke egoistisk ut på noen måte !!! Jeg har 2 barn som skal følges opp med tid til kjærlighet, skoleting, fritidsting. De skal ha mat og klær. Skape trivsel og velvære. osv..osv.. Ønsker kjærstn flere barn må han velge noen andre! Noe jeg ga en tydelig mening om i starten av forholdet. Du har 3 barn. Du er så absolutt ikke egoistisk !!! Legen har rett på at mannen til dette innlegget "er en moden mann". Mannen vet hva han vil og gjør inntrykk for det Han vet hva det innbærer med flere barn og at det blir mindre tid på henne... Legen synes selvfølgelig ikke at det er umodent av en annen mann og mene det motsatte... Alle er jo forskjellige, og det er modent og se hva en mesterer og ikke... ) Nettopp! Når man har vært gjennom spebarnsperiode, mange år med henting og bringing til og fra barnhage, skole og leksehjelp, fritidsaktiviteter, så vet man hva man går til, og skjønner når nok er nok. Jeg har barn fra 4-14, og har mange år igjen enda jeg. Men jeg føler at jeg hadde ikke hatt ork til enda ett barn. Og ihvertfall ikke med en annen mann med alt styret det ville ha blitt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197382-%C3%B8nsker-doktoren-noe-%C3%A5-bryne-seg-p%C3%A5/page/3/#findComment-1388099 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vil ikke bruke nicket mitt nå, nei Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Dette høres ikke egoistisk ut på noen måte !!! Jeg har 2 barn som skal følges opp med tid til kjærlighet, skoleting, fritidsting. De skal ha mat og klær. Skape trivsel og velvære. osv..osv.. Ønsker kjærstn flere barn må han velge noen andre! Noe jeg ga en tydelig mening om i starten av forholdet. Du har 3 barn. Du er så absolutt ikke egoistisk !!! Legen har rett på at mannen til dette innlegget "er en moden mann". Mannen vet hva han vil og gjør inntrykk for det Han vet hva det innbærer med flere barn og at det blir mindre tid på henne... Legen synes selvfølgelig ikke at det er umodent av en annen mann og mene det motsatte... Alle er jo forskjellige, og det er modent og se hva en mesterer og ikke... ) Det er så rart at dere hopper ut i konklusjonen om hvorvidt samboeren min er en moden mann fordi han ikke vil ha flere barn. Tidlig i forhold spurte han meg om ikke vi kunne få et barn sammen. Da var det jeg som satte foten ned og sa det var for tidlig. Ikke at det spiller noen rolle. Jeg er forøvrig enig i at man gjør sine valg og tar konsekvensene av dem. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197382-%C3%B8nsker-doktoren-noe-%C3%A5-bryne-seg-p%C3%A5/page/3/#findComment-1388273 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg antar at de fleste vet hva slags ønsker de har for livet sitt. Hadde jeg vært en 23 ung jente, hadde jo valget vært veldig enkelt. Jeg hadde vagt barn fremfor en mann som ikke ville hatt barn. Men alle er ikke som meg. Mine ønsker på dette området var helt annerledes da jeg var 23 enn nå. Jeg tror ikke det er riktig å forplikte seg, eller be noen forplikte seg til å aldri ønske barn. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197382-%C3%B8nsker-doktoren-noe-%C3%A5-bryne-seg-p%C3%A5/page/3/#findComment-1388303 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nepa Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Det er så rart at dere hopper ut i konklusjonen om hvorvidt samboeren min er en moden mann fordi han ikke vil ha flere barn. Tidlig i forhold spurte han meg om ikke vi kunne få et barn sammen. Da var det jeg som satte foten ned og sa det var for tidlig. Ikke at det spiller noen rolle. Jeg er forøvrig enig i at man gjør sine valg og tar konsekvensene av dem. Det var bare en kommentar til at jeg var enig med karikr på hennes innlegg... Og til deg, mener og tror jeg at du ikke har grunn til bekymring om at han nevnte eks navn i søvne ) Han har valgt deg, og ønsker deg sikkert det beste Det er lett å mumle mye rart når en drømmer, jeg er fæl til det. Fikk mye bråk med eksen min gjennom mange år pga det Husket hverken hva jeg hadde drømt eller om hvem, så det var vanskelig og forsvare seg. ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197382-%C3%B8nsker-doktoren-noe-%C3%A5-bryne-seg-p%C3%A5/page/3/#findComment-1388315 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vil ikke bruke nicket mitt nå, nei Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Det var bare en kommentar til at jeg var enig med karikr på hennes innlegg... Og til deg, mener og tror jeg at du ikke har grunn til bekymring om at han nevnte eks navn i søvne ) Han har valgt deg, og ønsker deg sikkert det beste Det er lett å mumle mye rart når en drømmer, jeg er fæl til det. Fikk mye bråk med eksen min gjennom mange år pga det Husket hverken hva jeg hadde drømt eller om hvem, så det var vanskelig og forsvare seg. ) Jeg har forøvrig kommet frem til en teori om hvorfor han trodde han lå med eksen sin i natt. Visstnok har de ganske mye kontakt, så mye som annenhver dag i perioder - enten på tlf, mail eller messenger. Det syntes jeg hørtes mye ut? Ikke at jeg tror de har noe på gang, men det er jo ikke rart hun infilterer drømmene hans da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197382-%C3%B8nsker-doktoren-noe-%C3%A5-bryne-seg-p%C3%A5/page/3/#findComment-1388394 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Mine ønsker på dette området var helt annerledes da jeg var 23 enn nå. Jeg tror ikke det er riktig å forplikte seg, eller be noen forplikte seg til å aldri ønske barn. mvh Man skal selvsagt aldri be noen forplikte seg. Valget må man ta selv. Men hvis man gjør det klinkende klart fra første stund at man ikke vil ha barn, så har har man gjort det man kan.Da har kjæresten fått et valg. Hvis kjæreste angrer senere, så kan man ikke skylde på andre enn seg selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197382-%C3%B8nsker-doktoren-noe-%C3%A5-bryne-seg-p%C3%A5/page/3/#findComment-1388398 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nepa Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg har forøvrig kommet frem til en teori om hvorfor han trodde han lå med eksen sin i natt. Visstnok har de ganske mye kontakt, så mye som annenhver dag i perioder - enten på tlf, mail eller messenger. Det syntes jeg hørtes mye ut? Ikke at jeg tror de har noe på gang, men det er jo ikke rart hun infilterer drømmene hans da. En drømmer ofte om ting en tenker mye på. Det er derfor min eks ble så sint hver gang jeg plapret i søvne... Hvis de har så mye kontakt, er det jo ikke rart at hun eller hennes navn dukker opp i drømmeland. Men det betyr ikke at det var henne han drømte om. Mulig han drømte om deg og brukte hennes navn "Hvis de har så mye kontakt håper jeg den kontakten gjelder barna..." Jeg hadde mye kontakt med eksen før jeg fikk meg kjærste. I 4 år hjalp vi hverandre mye. Jeg gjorde jenteting hos han og han gjorde gutteting hos meg. Vi hadde kontak da hver dag. Men når jeg fikk kjærste kuttet jeg selvfølgelig den kontakten med eks med en gang. Nå har vi kun kontakt når vi leverer og henter barna. Ringer kun ellers hvis det er noe viktig når det gjelder barna, ting som ikke kan vente til neste byttedag. ) (jeg vasker klær for han enda, men det er en annen historie, som det blir slutt på ganske snart:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197382-%C3%B8nsker-doktoren-noe-%C3%A5-bryne-seg-p%C3%A5/page/3/#findComment-1388489 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vil ikke bruke nicket mitt nå, nei Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 En drømmer ofte om ting en tenker mye på. Det er derfor min eks ble så sint hver gang jeg plapret i søvne... Hvis de har så mye kontakt, er det jo ikke rart at hun eller hennes navn dukker opp i drømmeland. Men det betyr ikke at det var henne han drømte om. Mulig han drømte om deg og brukte hennes navn "Hvis de har så mye kontakt håper jeg den kontakten gjelder barna..." Jeg hadde mye kontakt med eksen før jeg fikk meg kjærste. I 4 år hjalp vi hverandre mye. Jeg gjorde jenteting hos han og han gjorde gutteting hos meg. Vi hadde kontak da hver dag. Men når jeg fikk kjærste kuttet jeg selvfølgelig den kontakten med eks med en gang. Nå har vi kun kontakt når vi leverer og henter barna. Ringer kun ellers hvis det er noe viktig når det gjelder barna, ting som ikke kan vente til neste byttedag. ) (jeg vasker klær for han enda, men det er en annen historie, som det blir slutt på ganske snart:) De må gjerne ha daglig kontakt for min del - jeg har faktisk ikke brydd meg Hun er en nydelig jente, men jeg har vært så sikker på at det er meg han elsker. Det har han liksom aldri levnet noen tvil om. Men når hun dukker opp i sengen vår, synes jeg liksom det har gått for langt Det får da være måte på hvor rund jeg skal være i kantene! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197382-%C3%B8nsker-doktoren-noe-%C3%A5-bryne-seg-p%C3%A5/page/3/#findComment-1388583 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nepa Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 De må gjerne ha daglig kontakt for min del - jeg har faktisk ikke brydd meg Hun er en nydelig jente, men jeg har vært så sikker på at det er meg han elsker. Det har han liksom aldri levnet noen tvil om. Men når hun dukker opp i sengen vår, synes jeg liksom det har gått for langt Det får da være måte på hvor rund jeg skal være i kantene! En ting er helt klart. Du virker som en skjønn jente siden du tenker på dette. Det finnes ikke tvil om at du bærer varme følelser for han ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197382-%C3%B8nsker-doktoren-noe-%C3%A5-bryne-seg-p%C3%A5/page/3/#findComment-1389067 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vil ikke bruke nicket mitt nå, nei Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 En ting er helt klart. Du virker som en skjønn jente siden du tenker på dette. Det finnes ikke tvil om at du bærer varme følelser for han ) Det var pent sagt Takk for den! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197382-%C3%B8nsker-doktoren-noe-%C3%A5-bryne-seg-p%C3%A5/page/3/#findComment-1389131 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.