Gå til innhold

Problemer!

Gjest dumsnilla

Anbefalte innlegg

Gjest dumsnilla

Har problemer med å "ikke gjøre noe" må være aktiv hele tiden, føle at jeg bruker meg selv, hjelper andre.

Dette tærer på meg. Kan ikke slappe av hjemme hverken alene eller med kjæresten.

Alene blir jeg rastløs, med kjæresten føler jeg at jeg må finne på noe så han ikke kjeder seg.

Med venninner må jeg også forsøke å finne på noe, eller være morsom. Jegblir sett på som en person som er litt "gal" og spesiell, men snill, hjelpsom og grei. Grubler mye på alt. Føler press på meg for å bistå andre som har det vondt, men krever aldri noe tilbake "det er ikke så farlig med meg". Noen ganger skulle jeg ønske å få det samme tilbake, men blir skuffet gang på gang.

Er vel slik mot andre slik jeg vil de skal være mot meg, men det skjer ikke.. Og hvis det hender at noen viser omsorg og er veldig snille mot meg trekker jeg meg bort. Tror jeg får litt panikk rett og slett.

Hva kan det feile meg, har hele livet greid meg selv, oppdratt to barn (som greier seg bra) har eget hus, stort sett fikset det meste,,men.....

Hva skjer, ønsker meg bare bort.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197653-problemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Feiler det deg noe da? Du mangler kanskje evnen til å sette sunne grenser i forhold til deg selv, men det kan du lære deg.

Livet er ikke rettferdig. Om du tror at andre vil gjøre for deg, slik du gjør for dem, er du nesten dømt til å bli skuffet.

Du må gjerne være der for andre, men bare hvis det gir deg selv glede.

Kanskje forventer du mer igjen fra andre enn du innrømmer for deg selv?

Ingen kan se hva du tenker. Du må formidle på en eller annen måte hva du ønsker og hva du vil.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197653-problemer/#findComment-1392965
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...