Gå til innhold

Håpløs situasjon

Anbefalte innlegg

Hei.

Nå skal du høre.. Jeg er en gutt på 25 som sitter i en real klemme.

For å beskrive må jeg nok ta det hele fra begynelsen, så jeg håper du har god tid.

Jeg ble mishandlet og slått i tilegg til enorme mengder psykisk mishandling av div. stefar emner under hele oppvekst før jeg i ble utsatt for å bli hivd på gata som nylig fylt 14 åring...

Der sto jeg alene uten venner og kjente i ryggen og selvfølgelig uten økonomisk å sosiale evner av noe slag.

Prøvde skole og den vanlige vegen folk flest prøver å gå, men dette skar seg skikkelig pga stor uro og seriøse konsentrasjonsvansker.

Dette medførte da til å leve fra hånd til munn og det som var mulig å krite ble krita.

Regninger kom, men havnet rett i søpla..

Nå sitter jeg her og forstår alvoret av disse økonomiske utskeielsene som har pågått i en årekke.

Har fått fast jobb, og trives, men henger så langt etter på allt at jeg har null peiling på hvordan i all verden jeg skal komme over dette..

En annen ting er at jeg har etter dette følt et sant hat over de personer som utsatte meg for dette, og har pga dette fått en rimelig kort lunte..

Vil seriøst ha hjelp og veiledning for å fikse dette, for jeg er egentli en glad, ressurssterk og kreativ person med masse gode egenskaper.

Har søkt hjelp der jeg bor, men tilbudet er rimelig begrenset, og det er langt å kjøre for å få hjelp av Psykiater eller Psykolog.

Dette er kun en kort versjon av helheten, men kan gjerne utfylle litt mer hvis ønskelig.

På forhånd: Tusen takk for svar.

Mvh. Ufrivillig Sliten

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197655-h%C3%A5pl%C3%B8s-situasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det smarteste ville nok være å begynne hos din fastlege og la vedk. henvise deg videre dersom det skulle være aktuellt. Men det kan ta tid, lang tid, før du får en samtale. Du kan jo forsøke å ta kontakt med behandlere som driver privat, skrive (evt telefon) en "søknad" hvor du gjør rede for din situasjon.

Lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...