Gå til innhold

Normalt?

Hyperaktivt vesen :)

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om det er normalt at jeg var sengeveter opp til ungdomskolealder og kan fortsatt hende. (jeg er nå 22år) Kan det ha sammenheng med ADHD, PTS, og dissosiativ lidelse? Jeg har nemmlig stilt inn en biologisk klokke,stilt på vekkerklokka hver natt og stått opp og gått på do og til slutt voknet av meg selv og funnet ut av diverse ting, som ikke å drikke mye på kvelden, gå på do rett før jeg legger meg og slike småting. Når jeg var mindre tisset jeg ofte i buksa for jeg hadde ikke tid til å kjenne at jeg var trengt på do, så var det for sent. og fy så skammelig det var da! Så det går egentlig bra no da, i vokna av meg selv og går på do, ofte i søvne. Nå er jeg egentlig bare undrende på hva som er grunnen til dette?

Hilsen meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197729-normalt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:-)

Jeg tror jeg ville tatt dette opp med din Lege. jeg vet det finnes medikamenter mot dette, Fysioterapi kan også hjelpe der du får trent opp en del muskler, og bedre kjenne etter og ha kontroll. Jeg synes du har gått med dette lenge og du bør få litt hjelp.

jeg vil tro dette påvirker deg i hverdagen og jeg synes du bør gå til din lege.

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197729-normalt/#findComment-1392407
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Hei:-)

Jeg tror jeg ville tatt dette opp med din Lege. jeg vet det finnes medikamenter mot dette, Fysioterapi kan også hjelpe der du får trent opp en del muskler, og bedre kjenne etter og ha kontroll. Jeg synes du har gått med dette lenge og du bør få litt hjelp.

jeg vil tro dette påvirker deg i hverdagen og jeg synes du bør gå til din lege.

Lykke til:-)

Hei og takk for svaret!

Jeg har tenkt på det samme som d skreiv og jeg har tatt det opp, men de sier at det er ok så lenge jeg klarer leve med det, de tenker ikke på at det er tyngende i hverdagen og at det er ubehasgelig å legge seg og be om at en vokner og at "skaden" ikke skjer i natt....hver eneste kveld...!

Men det er jo mye folk ikke skjønner, spes ting de ikke har opplevd som et problem selv...trist men slik e det, gale synst jeg at helsepersonell skal ta så lett på ting, det er jo de som skal hjelpe oss til å få en enklere hveradg, eller har jeg missforstått d!?

Klæm til deg !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197729-normalt/#findComment-1414385
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...