Gjest its over Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hei. Mitt spørsmål er: Begynnte med seroxsat når jeg var 22 til jeg var 27...brukte 4 år på å klare å slutte helt. (abstinens) Gikk over på 10mg sipramil 2/3 (4) dag i 2 år...siste 10 mnd ingen ting.. bare hvis jeg føler jeg trenger noe (urolig). For jeg mener bestemt at mine plager er mere fysisk en psykisk. Og i mitt forsøk på å få en bedere tilverelse så er jeg usikker på om kroppen har best av å gå på eller uten lykkepiller...??? Mine fysiske plager dreier seg om pcos....ødelagte eggstokker etter gjenntatte opprasjon og har antagelig kommet i for tidelig overgangsalderen. Alt i alt, så har jeg nå begynnt å få problemer m hodet mitt....det går temmelig langsomt, med en enorm trøtthet og slags ikke tilstedeverelse hvis du skjønner. Kroppen tar heller ikke opp de hormon tilskuddene jeg får. svert lite virkening. Mitt spørsmål til deg er: Tror du/er hode mitt avhengig av slike lykkepiller etter så mange års inntak, Tenker at nivåene av serotonin ovs ikke er tillstrekkelig/balangse og fører til flere forstyrrelser både her og der...Kan nesten føles slik???? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197800-hei/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.