Gå til innhold

min bror tror alle er i mot ham

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ups, ingen enkel situasjon! Er han bedre i perioder, går det da evt an å snakke fornuft med ham? Bra han tar medisinene i det minste, men skjønner at du er bekymret!

han har gått fast til psykiater men vil nå avslutte dette da han mener at han motarbeider han påstå4r at jeg lyver om alt som gjelder ham men jeg sier sanheten

Gjest brown eyed girl

han har gått fast til psykiater men vil nå avslutte dette da han mener at han motarbeider han påstå4r at jeg lyver om alt som gjelder ham men jeg sier sanheten

Hm.. misunner deg ikke, nei! Er han til fare for seg eller andre, så kan du kanskje få ham tvangsinnlagt??

Annonse

Ingen enkel situasjon. Kan du være med han til psykiateren en dag? Kan han fortelle hva tenker ifht han? snakke om det?og få hjelp av han til å få din bror til føle seg trygg på han?

Jeg tenker at noen "må" fortelle psykiateren om din brors utrygghet hvis ikke din bror alt har fortalt det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...