Gå til innhold

NHD - Hypnose mot avhenginget av uvaner?

Anbefalte innlegg

Gjest anonym her kanskje

Jeg er en stresset person som nå har drukket light brus i mange år. Ønsker å slutte med dette, men klarer det ikke selv. Det høres kanskje ikke ut som verdens største problem, men når det går på flere liter om dagen, går det utover dagsform(jeg blir slapp), tenner og økonomi. Liker i tillegg ikke avhengighetsfølelsen, som en sutteflaske jeg må ha)

Tror det hypnose kan være til hjel? Jeg er meget motivert, men klarer det som sagt ikke på egenhånd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197867-nhd-hypnose-mot-avhenginget-av-uvaner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonym her kanskje

Hei:-)

hvis du virkelig vil slutte med brus så klarer du det?Du kan avtale med en venn og få støtte til å slutte som kan gå ved siden av deg og oppmuntre deg?

Er du motivert nok tror jeg du klarer det!

Lykke til:-)

Har bare hørt utrolige historier om folk som har sluttet å røyke eller spise sjokolade etter hypnose. Og det høres jo veldig greit å enkelt ut, å rett og slett miste lysten på det.

Bare lurer på om det er noe hold i hypnose eller om det er mest skrytehistorier.

Ellers har jeg prøvd mange ganger å slutte selv og ikke klart det. Men nå ser jeg ulempene så klart, at jeg kan godt tenke meg å betale et par tusen for å klare det.

Har bare hørt utrolige historier om folk som har sluttet å røyke eller spise sjokolade etter hypnose. Og det høres jo veldig greit å enkelt ut, å rett og slett miste lysten på det.

Bare lurer på om det er noe hold i hypnose eller om det er mest skrytehistorier.

Ellers har jeg prøvd mange ganger å slutte selv og ikke klart det. Men nå ser jeg ulempene så klart, at jeg kan godt tenke meg å betale et par tusen for å klare det.

jeg vet lite om hypnose. Hvis du tror på det er det kanskje det viktigste?

jeg tror også at motivasjonen din virker så sterk at jeg tror du klarer det denne gangen:-)

Lykke til:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...