Gå til innhold

begynne å mislike en person

Anbefalte innlegg

Gjest forvirrende

Etter ei stund er jeg begynte å nesten mislike en person, som jeg i utgangspunktet syntes var grei. Nå irriterer den personen meg hele tiden, jeg orker ikke svare på spørsmålene like mye som før.

Slafsingen av tyggisen til h*n er overdøvende, selv om før brydde jeg meg ikke om det.

Jeg håper virkelig dette går over, for personen har jo ikke gjort meg noe vondt, direkte.

Selv om jeg har opplevd personen har trådd over mine grenser, men det var neppe vondt ment, bare uvitenhet. Jeg prøver tenke hvorfor irriterer h*n meg, det er jo ikke noe galt i det h*n gjør.

Er dette unormalt og merkelig? Hva kan jeg gjøre for å prøve endre det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197945-begynne-%C3%A5-mislike-en-person/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uvaner i kombinasjon med grenseovertråkking gir gjerne irritasjon. Legg så til litt dårlig kjemi, og du har en normal situasjon.

Om ikke dette er typisk for alle dine relasjoner, får du vel bare tenke ut en måte å håndtere dette mest mulig fornuftig på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...