Gå til innhold

flytte hjem fra utlandet--hvordan fortsette psykiatrisk behandling??

Anbefalte innlegg

Gjest hjemreisen

Jeg har bodd i utlandet i 5 aar naa, og skal snart flytte hjem til Norge. I det siste aaret har jeg hatt oppfoelgning av psykolog, og har vaaert innlagt 2 ganger. De er veldig vage med diagnoser, men de gangene jeg har lest journalene mine har det staatt emosjonell ustabil pf.

Jeg er redd for og flytte hjem uten og ha stoette av psykolog fordi jeg foeler jeg fortsatt trenger hjelp, selvom jeg har hatt mye bedring.

Er saa ukjent med de norske systemene, og vet ikke hvordan jeg skal komme til skikkelig behandling naar jeg kommer hjem. Siden jeg er i behandling her borte betyr det at jeg kan faa mindre ventetid, eller blir det akkuratt som om jeg var en helt ny pasient? Burde jeg faa med journalen min, eller har det ingen betyding?

mvh

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...