cream Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hei nils håvard! Jeg er ei jente på 31 år jobber i 75 prosent stilling stortrives.For et år siden fikk jeg et sammenbrudd trodde jeg skulle dø ,det var helt forferdelig .Var livredd for å være alene hjemme lå på sofaen med telefonen ved siden av meg i tilfelle det skulle skje noe eks at jeg skulle besvime mm.Vr redd for å være ute blant folk så ingen gleder ved noen ting .Gråt mye hver morgen våknet jeg med skikkelig vondt i magen nervøs og det resulterte i at jeg måtte kaste opp.Har stått på Zoloft 100 mg i nesten et år vært i kontakt med psykiater jevnlig .Tar Sobril 10 mg 1 tbl daglig har gjort dette i nesten 1 år .Det gjør at jeg blir avslappet i kroppen å jeg klare å utføre det jeg skal hver dag .Er ikke deprimert .Levde med en meget syk mor ,hun prøvde å ta livet sitt 9 ganger mens jeg var liten dette har vært tøft døde for 5 år siden .Pappa døde for 3 år siden .Har også et sterkt funksjonshemmet barn .Det har vært tunge ting for meg i mange år og er det i perioder enda med barnet mitt det er jo en påkjenning, men jeg har alltid stått på glad for å leve og er stolt av alt jeg har klart ,føler virkelig at jeg trenger den Sobrilen jeg tar ,hva mener du det ?takknemlig for svar . 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197998-uro-og-angst-i-perioder/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.