Gå til innhold

uro og angst i perioder

Anbefalte innlegg

Hei nils håvard!

Jeg er ei jente på 31 år jobber i 75 prosent stilling stortrives.For et år siden fikk jeg et sammenbrudd trodde jeg skulle dø ,det var helt forferdelig .Var livredd for å være alene hjemme lå på sofaen med telefonen ved siden av meg i tilfelle det skulle skje noe eks at jeg skulle besvime mm.Vr redd for å være ute blant folk så ingen gleder ved noen ting .Gråt mye hver morgen våknet jeg med skikkelig vondt i magen nervøs og det resulterte i at jeg måtte kaste opp.Har stått på Zoloft 100 mg i nesten et år vært i kontakt med psykiater jevnlig .Tar Sobril 10 mg 1 tbl daglig har gjort dette i nesten 1 år .Det gjør at jeg blir avslappet i kroppen å jeg klare å utføre det jeg skal hver dag .Er ikke deprimert .Levde med en meget syk mor ,hun prøvde å ta livet sitt 9 ganger mens jeg var liten dette har vært tøft døde for 5 år siden .Pappa døde for 3 år siden .Har også et sterkt funksjonshemmet barn .Det har vært tunge ting for meg i mange år og er det i perioder enda med barnet mitt det er jo en påkjenning, men jeg har alltid stått på glad for å leve og er stolt av alt jeg har klart ,føler virkelig at jeg trenger den Sobrilen jeg tar ,hva mener du det ?takknemlig for svar .

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197998-uro-og-angst-i-perioder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...