Gjest hvemerjegnå? Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hvordan finne ut hvem jeg egentlig er/vil være? Nå går alt i surr. Ulike verdener koliderer. Jeg er så veldig ulik alt etter hvem jeg er sammen med. Hjemme hos Mamma og Pappa er jeg ei lita, søt kristen jente. På skolen drikker og røyker jeg. Noen søsken veit at jeg røyker, andre ikke. Noen veit jeg drikker meg full innimellom andre tror jeg tar et glass vin innimellom. Noen av vennene mine veit at jeg har gått på bibelskole, andre ikke. Med noen venner er jeg full av initiativ og morsom, hos andre er jeg stille og sjenert. Har så ulike venner og ulik omkrets. Men nå begynner personene fra de ulkie miljøene å møtes, og hvem er jeg da? Tryggheten i kunne være mammas snille pike er godt, det er trygt for meg å være der, det er trygt å kunne henvende meg til Gud innimellom. Jeg syns det er moro å ut og drikke når jeg er med de rette folka. Jeg røyker, har ikke helt tiltak til å slutte enda, og har mange å skjule det for som bare vil bli så inmari skuffet om de får vite det. Hadde de bare kunnet bli sint så kunne jeg ha kjefta tilbake, så kunne vi begge ha tilgitt hverandre etterpå. Men det er denne skuffelsen jeg ikke takler.. Noen tror at jeg er jomfru, andre tror jeg har hatt en partner, noen veit sannheten.. Herlighet, jeg er 23 år. I jakten på meg selv tilpasset jeg meg selv de ulike miljøene jeg havna i. Og nå er alt blitt et eneste surr. Bekjentskaper fra ulike hold har begynt å henge sammen, og da står jeg plutselig så naken igjen. Driver ikke med løgn, men har latt være å fortelle mye om meg selv til mange, er flink til å skifte tema når jeg kommer inn på noe jeg ikke vil være ærlig på. Men nå funker det ikke lenger.. Tips til hvordan jeg finner ut hvem jeg er? Liker jo også igrunn "alle personlighetene" mine. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/198070-hvem-er-jeg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hei! Har lyst til å svare deg. Kjenner igjen mye av det du skriver. Har ikke tid akkurat nå, svarer deg seinere :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/198070-hvem-er-jeg/#findComment-1395082 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.