akba Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Ble utskvevet fra psyk på Fredag. Tok imot tilbudet etter å ha takket nei 2 g. Måtte inn igjen etter 2 uker hjemme da jeg fikk tibakefall, klarte ikke å si fra når jeg hadde det vondt. Fred og lørd gikk fint. Søndag kom depresjonen sterkt tilbake. Mandag var grusom, i dag, litt høy, ellers hadde jeg aldri våget å skrive dette! Har hatt angst ant fra tenårene. Er godt voksen nå, det er kun minsten av 3 barn som er tenåring nå. Det var h*n som sa rett ut:"Du må på sykehus mamma". Det husker jeg ikke. Å det er vondt å vite. Diagnose: mild grad av manisk depressiv. Må bare vente til Torsdag da har jeg, for første g dette også, time med psyk sykepleier. Føler meg litt hjelpeløs akkurat nå. Takk for denne siden der jeg kan dele tankene mine med medmennesker. mvh 0 Siter
Gjest pettty Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 hei vil bare si jeg vet hvordan du har det, det er helt gruuuuusomt å ha bipolar lidelse,depresjonene og svingningene er ikke til å holde ut. Men fatt mot, medisiner hjelper mASSe når en finner riktig type er verdt det til slutt, utrolig nok... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.