Gå til innhold

tør ikke..tør ikke..!!!

Anbefalte innlegg

Gjest liten og redd..?!?
Skrevet

jeg går på ett dansekurs...er en gutt der som er helskjønn..i tillegg er jeg svak for gutter som danser.. vi skifter partner hele tiden, så får danset med ham innimellom..har så lyst til å bare si "hva heter du..".. men det eneste jeg får meg til å gjøre er å smile litt til ham..etter som jeg har forstått har han ikke kjæreste(isåfall er ikke hun med på kurset..)

sett at du var gutt, hva hadde du tenkt om at en jente viste interesse for deg på ett slikt sted? jeg er liksom ikke av den frimodige typen..blikkflørting er heller ikke min greie, så lenge det ikke er på byen og det er alkohol med i bildet... jeg er nok litt sjenert, men er pen, etter det jeg har hørt fra andre hvertfall, men liker ikke å være den som viser interesse først... aarrghh hvordan skal jeg forandre dette ved meg? han er virkelig skjønn og virker som en kjempegutt...:/ (jeg er 19 år...)

Skrevet

Send han en sms ;)

hehe, jamen hun tør jo ikke engang spørre hva han heter. Hvordan skal hun da få tak i mobilnummeret hans?

Til liten og redd: Smile pent er egentlig en fin taktikk. Hva med å gi ham kompliment når dere danser? Du danser så bra og er så flink å føre at det å danse med deg går som en lek. Finn noe å prate om, spør om han har lang vei for å komme til kurset. Prøv å slå følge (tilfeldig) når dere går ut derfra.

Skrevet

Hadde nok blitt rimelig sjarmert, hvis ei jente hadde spurt meg om det:-)

Stå på jente, hvordan tror du at han vil reagere da? Si navnet på søsteren eller eksen?

Du vil få navnet hans, så vil du se etterpå hvor interessert han er.

Dette går bra, så bare spør, så er det opp til han hva han gjør videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...