Gå til innhold

Tidlig å ringe noen før kl 8 en morgen?

Anbefalte innlegg

Gjest regnbygen
Skrevet

Jeg synes det.... Jeg fikk en tidlig telefon i morges.

Skrevet

Hadde jeg vært sikker på at vedkommende var våken, eller om det hadde vært veldig viktig, kunne jeg ringt noen før åtte. Ellers syns jeg det er en uting å ringe før ti.

Skrevet

Hadde jeg vært sikker på at vedkommende var våken, eller om det hadde vært veldig viktig, kunne jeg ringt noen før åtte. Ellers syns jeg det er en uting å ringe før ti.

Kommer vel an på hvorfor man ringer?

Skrevet

Jeg synes det er altfor sent å bli oppringt etter kl 23:00 en søndagskveld!

Vi har en plagsom betjent (egentlig en bekjent av svigermor) som presterer å ringe til alle døgnets tider bare for å kreve pc-hjelp! Det irriteter meg...

kakki1365380609
Skrevet

Vi har en plagsom betjent (egentlig en bekjent av svigermor) som presterer å ringe til alle døgnets tider bare for å kreve pc-hjelp! Det irriteter meg...

:o) politibetjent da eller? hi hi...trøtt humor etter en regnfull natt

Skrevet

Spørs hva det gjelder. Hvis det er viktig, eller hvis det er fra jobben, syns jeg det er helt greit. Hvis det er noen som ringer for å skravle eller noe, blir jeg arg!

Skrevet

:o) politibetjent da eller? hi hi...trøtt humor etter en regnfull natt

Har regnet holdt deg våken? Det bøtter ned her også...

Skrevet

Om der er veldig viktig, altså en eller annen krise er det helt greit. Men ellers syns jeg folk burde ha såpass vett at de venter til iallefall kl 9 på en hverdag og 10 i helgen. Det hadde ikke vært noen blid Velouria som tok telefonen kl 8, da er jeg midt i å hjelpe barna klare til skole og barnehage.

Skrevet

Kommer helt an på hva det gjelder.

Skrevet

det får jeg mange ganger - i hverdagen. Ikke noe spesielt med det -det er enten venner av ungene som skal på skolen, eller noe med jobb.

kakki1365380609
Skrevet

Har regnet holdt deg våken? Det bøtter ned her også...

Har ikke sovet så godt i natt nei. Heldigvis bor vi ikke slik at det kan rase her, stakkars folk.

Men ny rekord ser det ut til at vi har her i Bergen da.

Skrevet

NEI,en ringer ikke til private personer en ikke kjenner rutinene til kl 08 om morgenen(etter 930 synes jeg det er ok å ringe)

En ringer heller ikke "ukjente" etter kl 22 om kvelden.

Skrevet

Hvis det er noe viktig så er det greit. Jeg må f.eks. ringe eksen før kl. 7 om jeg må ha hjelp til å få ungene avgårde på grunn av sykdom. Er det for å småprate er det _ikke_ greit!

Likeså på kveldstid, viktige samtaler kjenner vel i grunnen ingen tidsgrense, men ellers ringer jeg mellom kl. 10 - 22.

Skrevet

Kommer helt an på hva det gjelder.

I dette tilfelle er han bare ute etter gratis hjelp i stedet for å kontakte en reperatør, og da synes jeg det er å gå langt over grensen!

Skrevet

Har ikke sovet så godt i natt nei. Heldigvis bor vi ikke slik at det kan rase her, stakkars folk.

Men ny rekord ser det ut til at vi har her i Bergen da.

Uff, det er ikke moro når naturen viser krefter...

Skrevet

Folk bør ringe etter 09 og før 22 om kvelden, det er alminnelig takt og tone. Med mindre det er nære venner/familie som man vet er oppe tidligere/senere.

Skrevet

Det kommer vel an på hvor gått man kjenner personen. Jeg vil helst ikke ha noen telefon før 12 men kan ta i mot telefoner klokka 2-3 om natta før jeg legger meg.

laguna1365380434
Skrevet

Det dsynes jeg også..Og jeg pleier å be folk ringe meg opp igjen på et mere anstendig tidspunkt.

Skrevet

Da må dere slutte å ta telefonen etter et visst tidspunkt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...