Mrs. Wallace Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Folk bør ringe etter 09 og før 22 om kvelden, det er alminnelig takt og tone. Med mindre det er nære venner/familie som man vet er oppe tidligere/senere. Enig. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Da må dere slutte å ta telefonen etter et visst tidspunkt. Var ikke det en altfor enkel løsning? Hadde jeg visst at det var han - så ja. Men det første jeg tenker når jeg får en telefon så sent, er at det må være noe galt, at det har skjedd en ulykke e.l. 0 Siter
amber sun Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Hvis jeg hadde blitt oppringt før åtte om morgenen, eller etter elleve ca. om kvelden, hadde jeg trodd det hadde skjedd noe med noen. Ingen som ringer folk så tidlig vel? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 I helga er det for tidlig. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 På hverdager er det vel litt sent, da er jo folk på jobb. I helgene er det for tidlig. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Var ikke det en altfor enkel løsning? Hadde jeg visst at det var han - så ja. Men det første jeg tenker når jeg får en telefon så sent, er at det må være noe galt, at det har skjedd en ulykke e.l. Har du ikke nummervisning? 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Har du ikke nummervisning? Nei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.