Gå til innhold

Tidlig å ringe noen før kl 8 en morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk bør ringe etter 09 og før 22 om kvelden, det er alminnelig takt og tone. Med mindre det er nære venner/familie som man vet er oppe tidligere/senere.

Enig.

Skrevet

Da må dere slutte å ta telefonen etter et visst tidspunkt.

Var ikke det en altfor enkel løsning? Hadde jeg visst at det var han - så ja.

Men det første jeg tenker når jeg får en telefon så sent, er at det må være noe galt, at det har skjedd en ulykke e.l.

Skrevet

Hvis jeg hadde blitt oppringt før åtte om morgenen, eller etter elleve ca. om kvelden, hadde jeg trodd det hadde skjedd noe med noen.

Ingen som ringer folk så tidlig vel?

Skrevet

På hverdager er det vel litt sent, da er jo folk på jobb. I helgene er det for tidlig.

Skrevet

Var ikke det en altfor enkel løsning? Hadde jeg visst at det var han - så ja.

Men det første jeg tenker når jeg får en telefon så sent, er at det må være noe galt, at det har skjedd en ulykke e.l.

Har du ikke nummervisning?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...