Gjest leker best Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Jeg trodde det er en smittespreder av klasse. I utlandet brukte de både kost og støvsuger. Her er det vel forbudt å sende støvet opp i lufta med kost og støvsuger? 0 Siter
Prozak Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Sentralstøvsuger er jo et alternativ. "........................................" 0 Siter
Gjest Helsepersonell Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 På "mitt" sykehus brukes ikke støvsuger 0 Siter
Gjest ..suging Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Så vidt jeg vet brukes kun en liten kost å samle opp det verste med. Så må man vaske resten. altså ingen støv.. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Nei, det har jeg aldri sett bli brukt. Nå er det vel uansett ikke vanlig å støvsuge ved rengjøring av offentlige bygg. 0 Siter
Gjest modific Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Her er det så mye regeler om vasking. Det brukes ikke støvsuger, så å si bare tørrmopp. Og det sier seg selv al endel søl ikke forsvinner ved hjelp av det.. Søles jo endel "gugg" for å si det mildt. Trengst vann ja innimellom, men det har de nesten ikke lov å bruke. Tåpelige regeler... Og mye "klissete" gulv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.