Gå til innhold

Som kastet over meg.

Anbefalte innlegg

Jaja, så var jeg her igjen da... sliter med tilbakevendende depresjoner, og har hatt en lang periode der det har gått veldig bra! Har det kjempefint både hjemme og på jobb for tiden :) men så kommer denne følelsen av håpløshet.

Magen knyter seg, og alt gjør liksom vondt. Ikke egentlig fysisk vondt.. d gjør vondt inni meg... men det er så kraftig at det kan føles som om det gjør fysisk vondt til tider. Jeg vil gråte for alt, og orker ingenting. Har ekstrem empati for andre mennesker, og selv den minste lille ting går så inn på meg, at en skulle tro det gjaldt mie egne barn!

følelsen av å ikke strekke til, ikke fungere, er vond...lysten til å forsvinne er til stede..

men oppi alt vet jeg at dette har jeg vært gjennom en masse ganger tidligere...og jeg har alltid kommet helskinnet gjennom... så det er visst ikke så galt fatt alikevel... jeg vet at det blir bra igjen om en stund...

er bare så slitsomt akkurat nå.....

lykke til dere andre som vet hva jeg mener...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198483-som-kastet-over-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beskytt deg mot verden når du kjenner at det kommer.

Omgi deg med mennesker som har noe å gi!!

Hopp over nyheter noen dager og plei sinnet ditt.

Prøv å bestem deg for å akseptere at det ER desverre ikke alt vi kan gjøre noe med her i verden.

Det er flott med empati og medfølelse. Men ikke la det ta overhånd kjære stjernebarn, vi tenger dere i framtiden!!

Ta godt vare på deg selv!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198483-som-kastet-over-meg/#findComment-1399562
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...