Gå til innhold

*prikker mrxx på skulderen*


Mary Poppins

Anbefalte innlegg

Vet dere ikke at mannen er 64 år - tett, liten, bebrillet, skallet, med snurrebart, snusleppe, hår på nesa og sitter der i sin gulskjoldete helsetrøye og er helt vill? hehe

Hehe......Er du en av de meget, meget få som har sett bilde av meg?...du må ikke avsøre slike hemmeligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 138
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    41

  • Mary Poppins

    18

  • flisa

    8

  • amber sun

    8

Mest aktive i denne tråden

Gjest fru Vaage

Hehe......Er du en av de meget, meget få som har sett bilde av meg?...du må ikke avsøre slike hemmeligheter.

det var jeg som sladret til flisa :) tudelu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg tror ikke du er uskyldig. Er du med på å lure noen opp i stry bør du også ha guts nok til å stå for det.

Lurulf, hva snakker du om? jeg aner virkelig ikke hva du mener. Jeg bruker ikke å lure noen om noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe..akkurat....

PST.. Hva snakker lurulf om? - kan du vær så snill å fortelle meg det, om du vet?? jeg har også sendt mail til ILDG om hva jeg skulle ha gjort mot noen el.? -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurulf, hva snakker du om? jeg aner virkelig ikke hva du mener. Jeg bruker ikke å lure noen om noe som helst.

I så fall kan du jo spørre IngenLurerDenneGutten direkte. Han har tilstått, men oppga ikke hvem den andre doleren som han planla det på msn med var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I så fall kan du jo spørre IngenLurerDenneGutten direkte. Han har tilstått, men oppga ikke hvem den andre doleren som han planla det på msn med var.

ja - sendte mail til han nettopp -for jeg aner virkelig ikke hva du sikter til. Jeg vet jo ikkehvem du er engang. Jeg bruker å snakke FOTO med ILDG jeg - ikke konspirere mot noen.

mrxx har jeg ertet i mange år under nicket fru Vaage - og det har aldri vært noen hemmelighet. jeg har virkelig ikke noen interesse i å lure noen, jeg er faktisk veldig dårlig på sånt, bruker å avsløre andres lureri 1.april bl.a. for jeg liker ikke at noen blir lurt.

Hadde ILDG foreslått at jeg skulle lure noen om noe hadde jg aldri giddet å være med på det. Liker ikke sånt jeg.

Nå fikk du meg til å bli varsom overfor ILDG neste gang i alle fall. Håper han kommer og sier noe her, eller svarer meg på mail.

Jeg skjønner jo at det må ha vært noe alvorlig i og med at du bare buser på meg slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja - sendte mail til han nettopp -for jeg aner virkelig ikke hva du sikter til. Jeg vet jo ikkehvem du er engang. Jeg bruker å snakke FOTO med ILDG jeg - ikke konspirere mot noen.

mrxx har jeg ertet i mange år under nicket fru Vaage - og det har aldri vært noen hemmelighet. jeg har virkelig ikke noen interesse i å lure noen, jeg er faktisk veldig dårlig på sånt, bruker å avsløre andres lureri 1.april bl.a. for jeg liker ikke at noen blir lurt.

Hadde ILDG foreslått at jeg skulle lure noen om noe hadde jg aldri giddet å være med på det. Liker ikke sånt jeg.

Nå fikk du meg til å bli varsom overfor ILDG neste gang i alle fall. Håper han kommer og sier noe her, eller svarer meg på mail.

Jeg skjønner jo at det må ha vært noe alvorlig i og med at du bare buser på meg slik.

Ja, for meg var det veldig alvorlig det han gjorde. Jeg følte meg ydmyket og forrådt. Men jeg har ikke tenkt å ta det frem her.

Om det ikke var du, så beklager jeg selvfølgelig, men det du skrev passet rett inn i "spøken" hans.

Jeg vet ikke hvor mange han bruker å chatte med på msn, deg er en av de få han har nevnt tidligere. Så du lå på listen over mistenkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leker best

Vet dere ikke at mannen er 64 år - tett, liten, bebrillet, skallet, med snurrebart, snusleppe, hår på nesa og sitter der i sin gulskjoldete helsetrøye og er helt vill? hehe

Det stemte ikke med etterlysningen, men han er sikkert forkledd :

http://www.fbi.gov/mostwant/topten/fugitives/webb.htm

*tenker på hva jeg skal gjøre med 100 000 US$*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PST.. Hva snakker lurulf om? - kan du vær så snill å fortelle meg det, om du vet?? jeg har også sendt mail til ILDG om hva jeg skulle ha gjort mot noen el.? -

Neida, du har ikke gjort noe galt, så slapp av.

Men Lurulf hadde vel en liten ubehagelig opplevelse forleden, men det har ikke noe med deg å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, du har ikke gjort noe galt, så slapp av.

Men Lurulf hadde vel en liten ubehagelig opplevelse forleden, men det har ikke noe med deg å gjøre.

takk! -det var litt ekkelt -for jeg skjønte rett og slett ikke en dritt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for meg var det veldig alvorlig det han gjorde. Jeg følte meg ydmyket og forrådt. Men jeg har ikke tenkt å ta det frem her.

Om det ikke var du, så beklager jeg selvfølgelig, men det du skrev passet rett inn i "spøken" hans.

Jeg vet ikke hvor mange han bruker å chatte med på msn, deg er en av de få han har nevnt tidligere. Så du lå på listen over mistenkte.

Ok, men nå vet du det til en annen gang - jeg driver ikke med fanteri og jeg er "kar" nok til å stå frem om det skulle være noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leker best

Hysj...ikke legg ut etterlysningen. Vil ikke bli tatt ennå, det er for koselig her inne til det.

Hvordan er det å være verd 100 000 dollar? Ikke alle som er det. Naboen er ikke verd en dritt han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men nå vet du det til en annen gang - jeg driver ikke med fanteri og jeg er "kar" nok til å stå frem om det skulle være noe.

I orden.

Beklager igjen. Jeg trodde jeg hadde klart å legge det bak meg, men opplevelsen poppet frem igjen siden du skrev morsomheten akkurat til meg og ikke til MP eller amber.

Jeg hadde bare to på listen min over mistenkte, og den andre har jeg fått avkreftet.

Så det var bare timingen som var dårlig. Jeg er ikke så hårsår normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

Ja, for meg var det veldig alvorlig det han gjorde. Jeg følte meg ydmyket og forrådt. Men jeg har ikke tenkt å ta det frem her.

Om det ikke var du, så beklager jeg selvfølgelig, men det du skrev passet rett inn i "spøken" hans.

Jeg vet ikke hvor mange han bruker å chatte med på msn, deg er en av de få han har nevnt tidligere. Så du lå på listen over mistenkte.

"Ja, for meg var det veldig alvorlig det han gjorde. Jeg følte meg ydmyket og forrådt"

Hvor langt har du tenkt å trekke dette?

Jeg har fortalt deg hvem jeg hadde prata med om dette, og at det ikke var en kjent doler. (her er folk som kun lurker)

Bildet jeg sendte var av en lokal fyllik, og vi ble enige om at du IKKE kunne ta dette seriøst.

Men da jeg skjønte at her ble veldig mye røre, sto jeg frem da du hennvendte deg til meg, og ba om unnskyld. To ganger tror jeg.

Og da du føler deg ydmyket og forådt, ber jeg om forladelse enda en gang.

Nå skriver ikke jeg mer om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I orden.

Beklager igjen. Jeg trodde jeg hadde klart å legge det bak meg, men opplevelsen poppet frem igjen siden du skrev morsomheten akkurat til meg og ikke til MP eller amber.

Jeg hadde bare to på listen min over mistenkte, og den andre har jeg fått avkreftet.

Så det var bare timingen som var dårlig. Jeg er ikke så hårsår normalt.

Bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...