Gå til innhold

*prikker mrxx på skulderen*


Mary Poppins

Anbefalte innlegg

DER VAR DU!! var det dette som skulle til ? ;-) Jeg var sikker på at du hadde gått i hi for vinteren. Var til og med tilbøyelig til å invitere deg på kaffe og kake, med valgfri kake ;-)!"!!!!!

Jeg har egentlig gått i hi, men kommer ut dann og vann for å puste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 138
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    41

  • Mary Poppins

    18

  • flisa

    8

  • amber sun

    8

Mest aktive i denne tråden

Man kan ikke unngå å se deg. Du bryter deg gjennom skjermen.

Hmm....såpass.....jeg titter ut der for å se om det er noe å se på, noe det er ser jeg:-)

Kjenner du jeg klår litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Altså......solguden har ikke fått bilde av meg. Hun har kun fått ett par øyne...thats it.....Ikke mye å se heller.

En ting til....det er ikke gratis:-)......det gis ikke noe ved dørene her..

Jeg ble minnet på denne gamle tråden her, og i den forbindelse kom jeg på en ting.. fikk jeg noen gang magebilde av deg? Tror bare jeg fikk øyne og overarm jeg.. mener å huske at jeg ble lovet magebilde;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble minnet på denne gamle tråden her, og i den forbindelse kom jeg på en ting.. fikk jeg noen gang magebilde av deg? Tror bare jeg fikk øyne og overarm jeg.. mener å huske at jeg ble lovet magebilde;)

Hehe, det har jeg ingen anelse om, men det er ikke akkurat stort å se heller da:-)

Husk en ting, det gis ikke ved dørene her altså:-)

Hvordan i all verden kom du på det nå så lang tid senere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det har jeg ingen anelse om, men det er ikke akkurat stort å se heller da:-)

Husk en ting, det gis ikke ved dørene her altså:-)

Hvordan i all verden kom du på det nå så lang tid senere?

Se på "sexy eller ekkelt" tråden, der morsan linker til denne for å gi lotte mail adr din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det har jeg ingen anelse om, men det er ikke akkurat stort å se heller da:-)

Husk en ting, det gis ikke ved dørene her altså:-)

Hvordan i all verden kom du på det nå så lang tid senere?

Neimen i alle dager, er dere to i gang igjen? Morsomt å se denne tråden "i live".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble minnet på denne gamle tråden her, og i den forbindelse kom jeg på en ting.. fikk jeg noen gang magebilde av deg? Tror bare jeg fikk øyne og overarm jeg.. mener å huske at jeg ble lovet magebilde;)

Hvis du ikke fikk magebilde, så har du forsømt deg! Jeg fikk, men hvor det bildet ble av, se det vet jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det har jeg ingen anelse om, men det er ikke akkurat stort å se heller da:-)

Husk en ting, det gis ikke ved dørene her altså:-)

Hvordan i all verden kom du på det nå så lang tid senere?

Forresten.. jeg husker godt at det ikke gis ved dørene hos deg.. det måtte mye overbevising til for å få en overarm og et par yøne hehe. Overarmen var veldig muskeløs.. det husker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke fikk magebilde, så har du forsømt deg! Jeg fikk, men hvor det bildet ble av, se det vet jeg ikke...

Jeg er litt usikker på om jeg fikk det eller ikke..er jo så lenge siden. Jeg husker godt at jeg fikk øyne og overarmen..hmm.. jeg lurer på om han skylder meg et magebilde jeg altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på om jeg fikk det eller ikke..er jo så lenge siden. Jeg husker godt at jeg fikk øyne og overarmen..hmm.. jeg lurer på om han skylder meg et magebilde jeg altså..

Du hadde helt sikkert husket det om du hadde fått magebildet. Mrxx er (var?) veltrent og flott, så magen var et syn verdt, enda bedre enn øye- og overarmsbildet.

Jeg stemmer for at du skal få det nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde helt sikkert husket det om du hadde fått magebildet. Mrxx er (var?) veltrent og flott, så magen var et syn verdt, enda bedre enn øye- og overarmsbildet.

Jeg stemmer for at du skal få det nå!

Hehe godt jeg har stemmen din på det.. jeg synes nemlig også det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi i flertall, så nå kan du bare vente på et magebilde i mailboksen :)

Magebilde?? Jeg frykter at fyren er Rune Rudberg. Da får hun i så fall en annet bilde i mailboksen sin ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1221769499' post='3962570]

Magebilde?? Jeg frykter at fyren er Rune Rudberg. Da får hun i så fall en annet bilde i mailboksen sin ;p

Du vart skræmt no?

Det er ingen fare med mrxx, jeg kan berolige deg med at jeg møtte ham i sommer, og han er like hyggelig og sjarmerende i virkeligheten som han fremstår her på forumet. (Han er ikke Rune Rudberg.) Så bare kos deg med en liten flørt, og send gjerne bilder om du skulle føle for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vart skræmt no?

Det er ingen fare med mrxx, jeg kan berolige deg med at jeg møtte ham i sommer, og han er like hyggelig og sjarmerende i virkeligheten som han fremstår her på forumet. (Han er ikke Rune Rudberg.) Så bare kos deg med en liten flørt, og send gjerne bilder om du skulle føle for det :)

Jeg er ikke lettskremt, nei. Har forøvrig sett bilde av deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1221769891' post='3962590]

Jeg er ikke lettskremt, nei. Har forøvrig sett bilde av deg :)

Da håper jeg det var et flatterende bilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...