Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei !

Takk for omtanken.

Jo, med meg går det kjempefint og det gjør det også med de to spirene i magen. Jeg er imorgen 13 uker på vei og det begynner virkelig og vise at her er det to stk. på vei. Var på UL i uke 8 og fikk da konstatert 2 spirer.

Går det bra med deg ?

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198550-septus/#findComment-1400608
Del på andre sider

Hei !

Takk for omtanken.

Jo, med meg går det kjempefint og det gjør det også med de to spirene i magen. Jeg er imorgen 13 uker på vei og det begynner virkelig og vise at her er det to stk. på vei. Var på UL i uke 8 og fikk da konstatert 2 spirer.

Går det bra med deg ?

Klem fra

så gøy og så fortjent:-) Kjepe artig med to. Bra her, men tungt nå. Det er 4 uker til termin, og hilser gjerne på den litt før...:-) Den ligger langt ned i bekkenet og det kjennes. Mye kynnere, vondt i bekkenet/hofter og ja du vet. alt er lissom litt løsere denne gangen føler jeg...og det er vel det på en måte. Men det går veldig bra og alle prøver og sånn er fine. Var på UL sist uke, og den hadde det helt perfekt, og ca. 3 kg nå trodde legen, og det er jo fint.Skal ta det med ro nå og samle krefter frem til den store dagen. Gleder oss veldig og det meste er klart i huset for den lille. Storesøster sier også hun gleder seg. Lykke til og ta godt vare på deg selv. Spennende tider for dere også.

klem fra zabo.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198550-septus/#findComment-1404517
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...