Gå til innhold

Tørk av deg fliret! :)

Anbefalte innlegg

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Ikke jeg. Mitt er dessuten svart/hvitt. Det blir kanskje også forbudt snart?

Skrevet

Nei, men jeg ser ung og vakker ut! ;) Passet er snart 10 år gammelt og går ut om noen få mnd...

Skrevet

Jeg ser ut som om jeg komemr rett fra horestrøket etter en l-a-a-a-n-g natt.

En kombinasjon av kraftig sminke (skulle gjøre seg fint på bildet, liksom) og dårlig fotoautomat på Politihuset gjorde susen.

Gjest leker best
Skrevet

Jeg ser ut som om jeg komemr rett fra horestrøket etter en l-a-a-a-n-g natt.

En kombinasjon av kraftig sminke (skulle gjøre seg fint på bildet, liksom) og dårlig fotoautomat på Politihuset gjorde susen.

Før de kastet deg på glattcelle?

Gjest leker best
Skrevet

Jepp.

Alle kviser skal med.

Skrevet

Før de kastet deg på glattcelle?

Man komme rikke på glattcelle for horeri.

Nei, jeg kom til Frankrike, tror jeg. Eller Barcelona, husker ikke hvor jeg var da passet var nytt.

Gjest leker best
Skrevet

Man komme rikke på glattcelle for horeri.

Nei, jeg kom til Frankrike, tror jeg. Eller Barcelona, husker ikke hvor jeg var da passet var nytt.

En venn er politi og sitter i luka på en flyplass og ser på pass. En passasjer hadde bilde av bikkja si i passet. Det var kompisene hans som hadde tatt hans gamle pass og fikset litt på det. Mye oppstyr, da det er forfalskning, men saken ble henlagt på stedet og passet makulert. Kompisene hans sto bak med det nye passet.

Om det var så morsomt vet jeg ikke.

Skrevet

En venn er politi og sitter i luka på en flyplass og ser på pass. En passasjer hadde bilde av bikkja si i passet. Det var kompisene hans som hadde tatt hans gamle pass og fikset litt på det. Mye oppstyr, da det er forfalskning, men saken ble henlagt på stedet og passet makulert. Kompisene hans sto bak med det nye passet.

Om det var så morsomt vet jeg ikke.

Heh-heh :-)

"Om det var så morsomt vet jeg ikke."

Det kommer vel an på hvilke form for humor de har seg imellom. Hadde noen gjort noe slik med meg, hadde jeg nok ledd av det etterpå. Og vedkommende hadde fått igjen med blodrenter.

"........................................."

Skrevet

Nei, men jeg ser ung og vakker ut! ;) Passet er snart 10 år gammelt og går ut om noen få mnd...

jeg har vannkjemmet hår på mitt - - det er IKKE pent.

Skrevet

Nei, faktisk smiler jeg ikke.

Mulig det har en sammenheng at jeg byttet ut passet i fjor, og det var ikke så veldig stas å¨konstatere endringene fra 10 år tilbake og det gamle passbildet! :-(

Jeg var _meget_ fornøyd med det gamle bildet, altså, så det var vemodig at det gikk ut på dato! ;-)

Skrevet

Midt har akkurat gått ut på dato, jeg får være alvorlig på det neste da :o)

Skrevet

Hjelpes... passet mitt tror jeg gikk ut i 1997 - og dermed var bildet tatt i 1987.

Mener bestemt jeg hadde høyt hår og Ball-genser (og et relativt forsiktig smil :))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...