Gjest legg inn bilde Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 http://www.ifonlylifewasaspredictable.co.uk/ 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Prøvde den greia der og la inn bilde. Vet ikke om jeg gjorde noe feil men ble ikke noe særlig imponert over resultatet. Virker ikke om om de gjorde noe med bildet i det hele tatt, bortsett fra å farge kinnene litt gråt. Jeg kan da umulig se ut slik som jeg gjør nå om tjue år? 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Prøvde den greia der og la inn bilde. Vet ikke om jeg gjorde noe feil men ble ikke noe særlig imponert over resultatet. Virker ikke om om de gjorde noe med bildet i det hele tatt, bortsett fra å farge kinnene litt gråt. Jeg kan da umulig se ut slik som jeg gjør nå om tjue år? Funka ikke her heller...men jeg vet vel omtrent åssen jeg kommer til å se ut likevel 0 Siter
Line Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Jeg får den ikke til å funke, for alle filene mine blir av en eller annen grunn gjort om til bmp eller noe sånt. Det står i alle fall ikke noe .jpg bak dem lenger når jeg prøver å åpne dem i programmet der. Kanskje det er en form for sikkerhetsinnstilling på pcn min, for alt jeg vet... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.