Gå til innhold

Bli med på en barnslig sutretråd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte at vi kunne lage en tråd hvor vi kunne sutre helt uhemmet...Det er forbudt å komme med konstruktive utsagn:)

jeg synes læreren min er dust, en hurpe fullstendig uten empati for andre. Hvordan kan jeg lære å bli en god rådgiver hvis hun er en slik grusom person selv? Skremmende hva slags folk som er satt til å undervise oss.

Så har jeg en jente i klassen som fullstendig mangler humor. Hun er overlegen og ser ned på meg. Skjønner ikke hva hun gjør på dette studiet jeg. Blir så irritert og sur på sånne folk som forstår alt,som er genier.

Dessuten så er det bare repetisjon på studiet. Har ikke lært NOE nytt foreløpig og jeg tar master. Er det meningen at jeg bare skal bli dummere av å studere?

Så er jeg forkjølet igjen. hvorfor er det alltid meg som blir syk. blir så sur altså...Det er urettferdig!!.

Så er kjøkkenet innvadert med melbiller så de måtte komme og sprøyte. Hvem i huleste er det som kommer og tar med seg melbiller hjem fra butikken? Drittfolk altså..

Dessuten har jeg enda ikke motatt noen begrunnelse på karakteren på oppgaven min. De gidder vel ikke å sende den tror jeg. Eller de har dårlig samvittighet for at de ga bort alle A'ene sine tidligere i sommer.

alt er bare dritt,

*sutrer*

Skrevet

Hei igjen:-)

-Og jeg er også forkjøla, sitter i sofakroken og snufser og synes alt er kjedelig, god helg!

Skrevet

Hei igjen:-)

-Og jeg er også forkjøla, sitter i sofakroken og snufser og synes alt er kjedelig, god helg!

Skrevet

Bortsett fra at jeg er litt forkjøla så har jeg goood dag i dag! :o) På jobben kom masse nye møbler og gardiner i dag og da jeg kom hjem lå det en hentelappe i posten på en jakke jeg har bestillt til kjæresten, men gitt opp håpet om at skulle komme. Siden den kom å sent hadde firmaet lagt ved en kjempefin caps også! Helt gratis + at jeg hadde fått 69,- i rabatt! :o)

Og i tillegg har trygdekontoret fått og godkjent søknaden jeg sendte inn pr. fax og jeg får 1740,- etterbetalt over helgen. *Jubel og brus*

Skrevet

Bortsett fra at jeg er litt forkjøla så har jeg goood dag i dag! :o) På jobben kom masse nye møbler og gardiner i dag og da jeg kom hjem lå det en hentelappe i posten på en jakke jeg har bestillt til kjæresten, men gitt opp håpet om at skulle komme. Siden den kom å sent hadde firmaet lagt ved en kjempefin caps også! Helt gratis + at jeg hadde fått 69,- i rabatt! :o)

Og i tillegg har trygdekontoret fått og godkjent søknaden jeg sendte inn pr. fax og jeg får 1740,- etterbetalt over helgen. *Jubel og brus*

du har ikke fulgt instruksen for tråden.

juble kan du gjøre et annet sted. her skal man sutre og så kommer du og ødelegger:(

Gjest sutrer også
Skrevet

Mannen min holder bare på med sine ting. Jeg har hatt en travel dag og huset flyter. Jeg har ikke hatt tid til studiet mitt. Vi har ikke hatt sex på evigheter. Jeg har lagt på meg. Jeg er sliten og har ingen energi.

Skrevet

du har ikke fulgt instruksen for tråden.

juble kan du gjøre et annet sted. her skal man sutre og så kommer du og ødelegger:(

Men akkurat i dag har jeg ikke noe å sutre for jo! :o| Typisk.

Skrevet

JAAAAA, jeg er med på dette!!!

Nå er jeg over 34 uker gravid, og det er bare slitsomt. Jeg har så mye kynnere at jeg har måttet ta det helt med ro i 2 mnd allerede. I tillegg har det begynt å modnes, så jeg må ta det enda mer med ro.

Oppi det hele gjør magen vondt fordi den er så spent, og jeg har fått konstatert høyt blodtrykk, protein i urinen og mye ødemer - så nå kan jeg få lov til å bekymre meg for svangerskapsforgiftning i tillegg.

At jeg stort sett er alene med ansvaret for to skjønne prinsesser hjelper jo ikke akkurat på.

Og i dag er mannen min bare sur.

Sukk.

Og det hele ender vel med at jeg føder akkurat når det er elgjakt, og da blir i alle fall mannen min sur...

Skrevet

Ja, jeg har kjærlighetssorg og livet er absolutt ikke noe gøy...

*deppe*

Skrevet

Mannen min holder bare på med sine ting. Jeg har hatt en travel dag og huset flyter. Jeg har ikke hatt tid til studiet mitt. Vi har ikke hatt sex på evigheter. Jeg har lagt på meg. Jeg er sliten og har ingen energi.

æsj, tv-apparatet mitt er jo helt teit. Det går jo ikke ann å annulere noe som jeg har tatt opp, så jeg må ta opp noe, uansett. Så teit!!. Dessuten så kan den ikke bildespole og jeg kan ikke se på en anen kanal mens opptaket foregår. og dette betalte jeg 500 kroner for

for noe dritt!!!

Skrevet

Hvorfor skriver du her i denne tråden da? Blæh.. :(((

Skrevet

Jeg er med. Har vært syk i over ei uke nå, og hoster livet av meg. Har bare lyst til å sove pga trøttheten,men får ikke sove pga hosten.

Skrevet

Nei og nei. Da skal du ikke skrive her inne, for her ønsker vi ingen en god dag. Her er alle syke og leie av alt ;)

Skrevet

Jeg er syk,skulle gjerne vært frisk og vital som nesten alle andre:(

Jeg er sur på været som er trist, kaldt og grått,sur på mannen som aldri løfter en finger og lever kun i sin egen verden,sur på at han aldri svarer når jeg spør om noe, sur for alt han blir sur for.

Sur for at jeg aldri vinner i lotto,sur fordi jeg ikke kan spise hva jeg vil.

Dette var bare noen utdrag.

Skrevet

Jeg er syk,skulle gjerne vært frisk og vital som nesten alle andre:(

Jeg er sur på været som er trist, kaldt og grått,sur på mannen som aldri løfter en finger og lever kun i sin egen verden,sur på at han aldri svarer når jeg spør om noe, sur for alt han blir sur for.

Sur for at jeg aldri vinner i lotto,sur fordi jeg ikke kan spise hva jeg vil.

Dette var bare noen utdrag.

blir så sur når jeg kjenner pizzalukt fra kjøkkenet, mens jeg må spise tørre brødsmuler.

Skrevet

Jeg klarer ikke å finne ut hvordan jeg skal få levert inn et studiekrav som skulle vært inne på skolen sitt opplastningssystem i går. Aner ikke hvem jeg kan kontakte for å finne ut av det heller... så jeg må vel vente til mandag.

Og... så skal jeg på nattevakt om en time, og er så trøtt at jeg holder på å gå i spinn. Det kan jo bli moro utover natta! :-P

Har i grunn ikke noe annet å sutre over for tida jeg! :)

Skrevet

Fatter ikke problemet. Skulle uten problemet skrevet et mastodont-innlegg om hvor jævlig det er å ikke ha noe å sutre for engang! ;)

Skrevet

Nei og nei. Da skal du ikke skrive her inne, for her ønsker vi ingen en god dag. Her er alle syke og leie av alt ;)

*Flirer*

:-D

Skrevet

Jeg klarer ikke å finne ut hvordan jeg skal få levert inn et studiekrav som skulle vært inne på skolen sitt opplastningssystem i går. Aner ikke hvem jeg kan kontakte for å finne ut av det heller... så jeg må vel vente til mandag.

Og... så skal jeg på nattevakt om en time, og er så trøtt at jeg holder på å gå i spinn. Det kan jo bli moro utover natta! :-P

Har i grunn ikke noe annet å sutre over for tida jeg! :)

skrev en sms til en veninne om at jeg måtte stå over et tupperwearpary pga et arbeidskrav som skulle leveres.

ordlista oversetter da dette til arbeidsgråt

Var enig med overlista denne gangen. Det er noe dritt:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...