Gå til innhold

Kvinner på randen- bustedame


Osiris

Anbefalte innlegg

Het ja......flammene slo ut av mailboksen min med det samme jeg åpnet den.Var lynrask til å hente pulverappartet og sprøytet på.

Sitter her med svidde øyenbryn og pannelugg.Forresten pannelugg er å skryte stort, lenge siden jeg har hatt det,hehe.

Det lukter svidd av mailboksen min ennå.

Neste gang skal jeg ha på meg min flammehemmende kjøredress og hjelm, med visir, da jeg titter inn i boksen.

Nå har vel roen senket seg igjen, hehe.

Du er ikke lett å forhandle med, ser jeg. Kravene er høye, men jeg får håpe det er verdt det.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 449
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • amber sun

    125

  • Carina82

    64

  • mrxx

    52

  • hare1365380455

    51

Het ja......flammene slo ut av mailboksen min med det samme jeg åpnet den.Var lynrask til å hente pulverappartet og sprøytet på.

Sitter her med svidde øyenbryn og pannelugg.Forresten pannelugg er å skryte stort, lenge siden jeg har hatt det,hehe.

Det lukter svidd av mailboksen min ennå.

Neste gang skal jeg ha på meg min flammehemmende kjøredress og hjelm, med visir, da jeg titter inn i boksen.

Det hadde forresten vært ganske kult med en tur på den sykkelen din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vel roen senket seg igjen, hehe.

Du er ikke lett å forhandle med, ser jeg. Kravene er høye, men jeg får håpe det er verdt det.

;)

Ja, det gjelder å ikke gi ut for mye her, hehe.

Her gis det ikke noe ved dørene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde forresten vært ganske kult med en tur på den sykkelen din ;)

Sleng deg på bakpå du, så tar vi en tur. Husk å holde deg godt fast......i meg selvsagt og sitt godt inntil. Vil jeg ha deg nærmere så bare bremser jeg opp litt, så sklir du nærmere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde forresten vært ganske kult med en tur på den sykkelen din ;)

Har du ikke prøvd mcen til mrxx enda?

Jeg har hatt flere turer, jeg!

Magemusklene hans er fantastiske å klemme på :)

Og når vi snakker om magen til mrxx, så har jeg bilde av den :)

Hva er det du har fått fatt i nå siden du skriver om hvor hett det er i mailboksen hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleng deg på bakpå du, så tar vi en tur. Husk å holde deg godt fast......i meg selvsagt og sitt godt inntil. Vil jeg ha deg nærmere så bare bremser jeg opp litt, så sklir du nærmere:-)

"Sleng deg på bakpå du, så tar vi en tur. Husk å holde deg godt fast......i meg selvsagt og sitt godt inntil. Vil jeg ha deg nærmere så bare bremser jeg opp litt, så sklir du nærmere:-) "

:) De ordene der var velkjente og fungerer bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Sleng deg på bakpå du, så tar vi en tur. Husk å holde deg godt fast......i meg selvsagt og sitt godt inntil. Vil jeg ha deg nærmere så bare bremser jeg opp litt, så sklir du nærmere:-) "

:) De ordene der var velkjente og fungerer bra!

Hehe, ja du har hørt det før ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke prøvd mcen til mrxx enda?

Jeg har hatt flere turer, jeg!

Magemusklene hans er fantastiske å klemme på :)

Og når vi snakker om magen til mrxx, så har jeg bilde av den :)

Hva er det du har fått fatt i nå siden du skriver om hvor hett det er i mailboksen hans?

Solguden har ikke bilde av magen min, men hun forsøker hardt. Det går i harde forhandlinger om dagen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solguden har ikke bilde av magen min, men hun forsøker hardt. Det går i harde forhandlinger om dagen:-)

Ikke la henne slippe lett unna :)))

Jeg fryder meg over at jeg ligger et magebilde forann, siden hun har en overarm jeg ikke har fått ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke la henne slippe lett unna :)))

Jeg fryder meg over at jeg ligger et magebilde forann, siden hun har en overarm jeg ikke har fått ;)

Men du har ikke forhandlet om noen overarm ennå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.....spørs om det er noe å se...

Anbefaler du overarmen i stedet? Magen var absolutt noe å se, så det høres rart ut om brystkassa ikke skulle være det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler du overarmen i stedet? Magen var absolutt noe å se, så det høres rart ut om brystkassa ikke skulle være det...

Nja....det spørs, det blir jævlig harde forhandlinger når det gjelder brystkassa. Det var det jeg tenkte på. Overarmen er litt lettere å forhandle om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke prøvd mcen til mrxx enda?

Jeg har hatt flere turer, jeg!

Magemusklene hans er fantastiske å klemme på :)

Og når vi snakker om magen til mrxx, så har jeg bilde av den :)

Hva er det du har fått fatt i nå siden du skriver om hvor hett det er i mailboksen hans?

Har du fått magebilde??

*kjempemisunnelig*

jeg vil også ha magebilde!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjelder å ikke gi ut for mye her, hehe.

Her gis det ikke noe ved dørene:-)

Men nå vil jeg ha magebilde, altså!

Jeg har tilbudt mer som bytte, venter på svar ennå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...