Gå til innhold

Kvinner på randen- bustedame


Osiris

Anbefalte innlegg

Klart du skal være i midten. På den måten får vi alle mest mulig ut av dette her. ;)

Av dialogen mellom deg og lurulf ser jeg at du har spilt i band, det må jeg høre mer om.

*venter spent på den lovede mailen ikveld etter treningen*

;-D

Ja, har spilt i band ja, men nå stikker jeg snart å trener, i alle fall innen en halvtime:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 449
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • amber sun

    125

  • Carina82

    64

  • mrxx

    52

  • hare1365380455

    51

Klart du skal være i midten. På den måten får vi alle mest mulig ut av dette her. ;)

Av dialogen mellom deg og lurulf ser jeg at du har spilt i band, det må jeg høre mer om.

*venter spent på den lovede mailen ikveld etter treningen*

;-D

Da er vi her jo alle tre da :)

Hva er det du venter på fra mrxx, amber sun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi her jo alle tre da :)

Hva er det du venter på fra mrxx, amber sun?

Ja nå kan lure nå, hehe. ;)

*amber ser uskyldig ut i lufta og later som ingenting*

;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske lur selv, jeg!

*Ser også uskyldig rundt omkring*

Venter du også på mail?

*kjempenysgjerrig*

Han har mye å gjøre om dagen, den godeste mrxx, som stadig har mailer å svare på, hehe. :)

Denne tråden er forresten blitt veeeldig lang etterhvert. Nesten som vi skulle startet en ny tråd på meldinger...men da blir det vel trengsel vil jeg tro. og det vil vi ikke ha. ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter du også på mail?

*kjempenysgjerrig*

Han har mye å gjøre om dagen, den godeste mrxx, som stadig har mailer å svare på, hehe. :)

Denne tråden er forresten blitt veeeldig lang etterhvert. Nesten som vi skulle startet en ny tråd på meldinger...men da blir det vel trengsel vil jeg tro. og det vil vi ikke ha. ;-D

Nei, vi vil ikke ha trengsel!

Jeg har ikke tenkt å triumfere, men kan nevne at en lur rev fikk meg til å sende et bilde selv om jeg hadde bestemt meg for at denne gangen ville jeg ha bilde først eller stå over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, vi vil ikke ha trengsel!

Jeg har ikke tenkt å triumfere, men kan nevne at en lur rev fikk meg til å sende et bilde selv om jeg hadde bestemt meg for at denne gangen ville jeg ha bilde først eller stå over...

*iik*

;)

Jeg ligger i forhandlinger nå jeg, og tenker nok at det blir noe utav det snart. ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*iik*

;)

Jeg ligger i forhandlinger nå jeg, og tenker nok at det blir noe utav det snart. ;-D

Jeg sa ikke at jeg ikke fikk noe ut av det ;)

Det var rekkefølgen jeg ikke var fornøyd med...

Inspirert av damedame tok jeg på meg jegerrollen og ville ha den totale kontroll, men den gang ei :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa ikke at jeg ikke fikk noe ut av det ;)

Det var rekkefølgen jeg ikke var fornøyd med...

Inspirert av damedame tok jeg på meg jegerrollen og ville ha den totale kontroll, men den gang ei :(

hehe nei, han vil nok holde litt i trådene tror jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa ikke at jeg ikke fikk noe ut av det ;)

Det var rekkefølgen jeg ikke var fornøyd med...

Inspirert av damedame tok jeg på meg jegerrollen og ville ha den totale kontroll, men den gang ei :(

Hehe...jeg er en gammel rev, skjønner du:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:)

En meget sjarmerende gris, i så fall ;)

Det gikk en film en gang om en liten fin gris...hva heter den?...grisen babe?...eller noe sånt?.....han som samlet inn sauer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk en film en gang om en liten fin gris...hva heter den?...grisen babe?...eller noe sånt?.....han som samlet inn sauer:-)

Babe, ja! Kjempesøt! Vi har den på video :)

Og når det gjelder bikinibilder så har du mail *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hysj da, lurulf.

Øye-mailer, heter det, øye-mailer. ;)

Kremt...

Poenget med mailen er at det står der at han IKKE får et bikinibilde...

Men du har rett, det er viktig å få oppklart at det kun er øyebilder han har fått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt...

Poenget med mailen er at det står der at han IKKE får et bikinibilde...

Men du har rett, det er viktig å få oppklart at det kun er øyebilder han har fått :)

Ah, sånn å forstå. hehe

*nikker forståelsesfullt*

Vi kan jo ikke ha noen misforståelser her. Vil ikke ha trengsel, vet du. hehehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt...

Poenget med mailen er at det står der at han IKKE får et bikinibilde...

Men du har rett, det er viktig å få oppklart at det kun er øyebilder han har fått :)

Forresten, ser du at denne tråden nå har vart i en hel uke?

:)

Det er en skikkelig bra kamufleringstråd dette her. Ingen andre som gidder å pløye gjennom her for å finne ut noe som helst, annet en vi som fortsatt skriver i den. hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...