Gå til innhold

Kvinner på randen- bustedame


Osiris

Anbefalte innlegg

Ah, sånn å forstå. hehe

*nikker forståelsesfullt*

Vi kan jo ikke ha noen misforståelser her. Vil ikke ha trengsel, vet du. hehehe ;)

Nei, i denne trange, hete badstua er 3 det optimale antall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 449
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • amber sun

    125

  • Carina82

    64

  • mrxx

    52

  • hare1365380455

    51

Nei, i denne trange, hete badstua er 3 det optimale antall :)

Det er jeg enig i ja.

Antallet er veldig passe, og det er som du sier ganske trangt her. Og det liker vi. Så lenge trengselen i den hete badstua har antall 3, altså. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, ser du at denne tråden nå har vart i en hel uke?

:)

Det er en skikkelig bra kamufleringstråd dette her. Ingen andre som gidder å pløye gjennom her for å finne ut noe som helst, annet en vi som fortsatt skriver i den. hehe ;)

Men den er litt plagsom lang. Jeg liker å se hva det er jeg har fått svar på, ikke bare lese på "svar til meg".

Og nå når jeg endelig har funnet frem, så blir jeg kastet ut igjen når jeg svarer.

Men enig - den er ikke for uvedkommende! Da må man mere velge sine ord med omhu under LOST-tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg enig i ja.

Antallet er veldig passe, og det er som du sier ganske trangt her. Og det liker vi. Så lenge trengselen i den hete badstua har antall 3, altså. :)

:)

Også liker jeg godt at vi har mrxx mellom oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den er litt plagsom lang. Jeg liker å se hva det er jeg har fått svar på, ikke bare lese på "svar til meg".

Og nå når jeg endelig har funnet frem, så blir jeg kastet ut igjen når jeg svarer.

Men enig - den er ikke for uvedkommende! Da må man mere velge sine ord med omhu under LOST-tråden :)

hehe jeg var innom og tittet i LOST-tråden ja.

Kanskje vi skulle starte en ny tråd. Som liksom handler om noe annet, noe ingen gidder å svare på. Og så kan vi svare hverandre videre i den nye kjedelige tråden, istedenfor å la denne her "Er det bare jeg"-tråden bli så lang at vi må scrolle hele skjermen for å finne svaret...?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Også liker jeg godt at vi har mrxx mellom oss...

Det er jo det som er det supre med denne badstuetrioen vi er blitt.

Klart vi vil ha mrxx mellom oss. Da blir det bra for alle parter, en riktig vinn-vinn-situasjon.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe jeg var innom og tittet i LOST-tråden ja.

Kanskje vi skulle starte en ny tråd. Som liksom handler om noe annet, noe ingen gidder å svare på. Og så kan vi svare hverandre videre i den nye kjedelige tråden, istedenfor å la denne her "Er det bare jeg"-tråden bli så lang at vi må scrolle hele skjermen for å finne svaret...?

:)

Hvor skal vi starte den? Ikke meldinger, der er det for få nye tråder.

Er det mest fart på Åpent eller småbarn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal vi starte den? Ikke meldinger, der er det for få nye tråder.

Er det mest fart på Åpent eller småbarn?

Jeg tror det må bli på Åpent. Småbarn er for risikabelt, det er til tider mye hysteri der inne og da liker de sikkert ikke kamuflerte tråder.

*s*

Hva skal vi kalle tråden? Hm...hva med "brodering og hekling"? Det er vel kjedelig nok.?

Kom gjerne med andre forslag. Jeg henter snuppa i barnehagen imens. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det må bli på Åpent. Småbarn er for risikabelt, det er til tider mye hysteri der inne og da liker de sikkert ikke kamuflerte tråder.

*s*

Hva skal vi kalle tråden? Hm...hva med "brodering og hekling"? Det er vel kjedelig nok.?

Kom gjerne med andre forslag. Jeg henter snuppa i barnehagen imens. :)

Vi kunne risikere å komme ut for noen som er glade i håndarbeid.

Hva med "hostesaft"? Vi kan lure på hvilke hostesaftmerker som er bra, og så la tråden hvile en dag eller to før den blir kamuflasjested :)

Men nå må jeg lage middag! Er du enig kan den av oss som først er klar starte tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kunne risikere å komme ut for noen som er glade i håndarbeid.

Hva med "hostesaft"? Vi kan lure på hvilke hostesaftmerker som er bra, og så la tråden hvile en dag eller to før den blir kamuflasjested :)

Men nå må jeg lage middag! Er du enig kan den av oss som først er klar starte tråden!

Det syns jeg var en god ide, lurulf. :)

Jeg er med på den. Du kan få starte tråden, så skal jeg svare noe svada, sånn at det blir en tråd med et tema som renner ut i sanden.

Går og lager litt middag nå, jeg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kunne risikere å komme ut for noen som er glade i håndarbeid.

Hva med "hostesaft"? Vi kan lure på hvilke hostesaftmerker som er bra, og så la tråden hvile en dag eller to før den blir kamuflasjested :)

Men nå må jeg lage middag! Er du enig kan den av oss som først er klar starte tråden!

Forresten, jeg henta henne jo på SFO da. Barnehagen, hehe jeg sier fortsatt feil på det der.

Tror det er bra vi ikke legger den nye tråden på småbarnsforumet. ;)

Blir jo helt virrete i hue nå som det er freddan og greier, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg var en god ide, lurulf. :)

Jeg er med på den. Du kan få starte tråden, så skal jeg svare noe svada, sånn at det blir en tråd med et tema som renner ut i sanden.

Går og lager litt middag nå, jeg også. :)

Nå er tråden startet, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, ser du at denne tråden nå har vart i en hel uke?

:)

Det er en skikkelig bra kamufleringstråd dette her. Ingen andre som gidder å pløye gjennom her for å finne ut noe som helst, annet en vi som fortsatt skriver i den. hehe ;)

Hmm, men du tror ikke at andre trykker på de 100 nyeste altså?

Spørs hvor kamuflert dette er gitt, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kunne risikere å komme ut for noen som er glade i håndarbeid.

Hva med "hostesaft"? Vi kan lure på hvilke hostesaftmerker som er bra, og så la tråden hvile en dag eller to før den blir kamuflasjested :)

Men nå må jeg lage middag! Er du enig kan den av oss som først er klar starte tråden!

Jeg er glad i håndarbeid:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, jeg henta henne jo på SFO da. Barnehagen, hehe jeg sier fortsatt feil på det der.

Tror det er bra vi ikke legger den nye tråden på småbarnsforumet. ;)

Blir jo helt virrete i hue nå som det er freddan og greier, hehe.

Skal lite til før du sporer av, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, i denne trange, hete badstua er 3 det optimale antall :)

Med dere to i badstua, kan det fort bli litt tranger for å si det slik. Det meste utvider seg i varmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad i håndarbeid:-)

Det tror jeg så gjerne!

Deg i godstolen med hekletøyet mens kona di ser på Lost stemmer akkurat med inntrykket mitt av deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med dere to i badstua, kan det fort bli litt tranger for å si det slik. Det meste utvider seg i varmen.

Det er den type trengsel amber og jeg ikke har noe i mot ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg så gjerne!

Deg i godstolen med hekletøyet mens kona di ser på Lost stemmer akkurat med inntrykket mitt av deg :)

Håndarbeid kan være så mye mer enn hekletøy:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...