Gjest midia Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 I kveld klokkken 20:30 er det MSN-aften Send denne videre til alle som logger seg på i løpet av dagen . Vi skal prøve å slå rekord 0 Siter
Line Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Msn'en min forsvant plutselig, og da jeg kom hjem i sted, var bare Windows Messenger oppe i ene hjørnet. Den har jeg aldri brukt, heller aldri åpnet, så jeg skjønner ingenting... Msn 7,5 var åpen og pålogget da jeg stakk ut en tur for en times tid siden... nå finner jeg den ikke igjen på pcn. Skjønner nada! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Msn'en min forsvant plutselig, og da jeg kom hjem i sted, var bare Windows Messenger oppe i ene hjørnet. Den har jeg aldri brukt, heller aldri åpnet, så jeg skjønner ingenting... Msn 7,5 var åpen og pålogget da jeg stakk ut en tur for en times tid siden... nå finner jeg den ikke igjen på pcn. Skjønner nada! Hmm det var rart,ikke vet jeg hva det kan være. Får håpe den oppfører seg bedre snart da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.